Wie heeft er ervaring met Interhippique, te Rotterdam?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Wie heeft er ervaring met Interhippique, te Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 21:16

Titel zegt het al. Ikwil graag voor mn fjord een veelzijdigheidszadel met ribbeltjeszit. Heeft iemand ervaring met hun? Zijn ze te vertrouwen?
Gr Ilona

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re: Wie heeft er ervaring met Interhippique, te Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:18

Ik houd dit topic even in de gaten, wil evt. een shetzadeltje bij hun aanschaffen...

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:23

hoihoi, ik heb paar jaar geleden een veelzijdigheidszadel gekocht van S&K bij inter hippique, er is tot nu toe nog steeds niks kapot aan dat zadel. Ik vind het zadel heerlijk zitten, maar als je voor een superkwaliteit gaat, zou ik het niet doen... want je ziet al vrij gauw gebruikssporen bij de zweetbladen. Dit stoort mij nu absoluut niet,als ik straks op wedstrijd ga, koop ik zoiezo een dressuurzadel... en die koop ik ook gewoon weer bij inter hippique als ik niks anders kan vinden voor een normale prijs! Bevalt me prima..! Bloos
Eerste indruk toen ik er kwam met mijn collega was beetje apart... het is er best wel rommelig en het was donker en vrij nat toen we er kwamen. Maar ze heeft alle geduld met je, en handeld het prima af, ik heb mijn zadel laten bezorgen en geld overgemaakt, binnen 1 week was het er.
Ik heb absoluut geen klachten over inter hippique. Knipoog

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-06 21:45

Dankje kirsten, Ik ga er geen wedstrijden of dergelijke meerijden, alleen recreatief. Wil best wel geld voor mn paardje neerleggen, maar ook weer niet teveel. Ben gewoon benieuwd naar de kwaliteit van de zadels.

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:52

Ik heb er een mooi rondgenaaid hoofdstel gekocht met aansnoerneusriem.
Die kon ik nergens vinden voor een betaalbare prijs. Hij bevalt me heel goed
en de prijs zeker ook *LOL* Hoofdstel was ook netjes opgestuurd en op tijd.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=CDQJ3PDK

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:55

Norvid schreef:
Dankje kirsten, Ik ga er geen wedstrijden of dergelijke meerijden, alleen recreatief. Wil best wel geld voor mn paardje neerleggen, maar ook weer niet teveel. Ben gewoon benieuwd naar de kwaliteit van de zadels.

voor recreatief zijn ze gewoon goed hoor! ik heb er al een hoop buitenritjes mee gemaakt, en ik gebruik het zadel ook op veel verschillende paarden, dus ik heb er echt niks op aan te merken!
degelijk zadel voor een lage prijs, dan ben je daar echt wel aan het goede adres. Knipoog

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 21:59

Ullwinn schreef:
Ik heb er een mooi rondgenaaid hoofdstel gekocht met aansnoerneusriem.
Die kon ik nergens vinden voor een betaalbare prijs. Hij bevalt me heel goed
en de prijs zeker ook *LOL* Hoofdstel was ook netjes opgestuurd en op tijd.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=CDQJ3PDK

WOW... echt een mooi hoofdstel... Cool even opschrijven voor mijn volgende bestelling Tong uitsteken

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:36

Ik ben wel benieuwd of iemand daar een dressuurzadel heeft gekocht. Op de foto zien ze er erg mooi uit. Ben benieuwd naar de kwaliteit en pasvorm ervan.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:38

aisie schreef:
Ik ben wel benieuwd of iemand daar een dressuurzadel heeft gekocht. Op de foto zien ze er erg mooi uit. Ben benieuwd naar de kwaliteit en pasvorm ervan.

ik eigenlijk ook, wil ook wel weten hoe die er in het echt uitzien, heb er toen niet op gelet helaas...
bedoel je soms ook dat zadel uit de IHP collectie? die met dat groene randje op de lepel?
WAUW... die wil ik wel hebben als hij goed ligt.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:42

KirstenG schreef:
aisie schreef:

ik eigenlijk ook, wil ook wel weten hoe die er in het echt uitzien, heb er toen niet op gelet helaas...
bedoel je soms ook dat zadel uit de IHP collectie? die met dat groene randje op de lepel?
WAUW... die wil ik wel hebben als hij goed ligt.

Ja die bedoel ik!

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:44

Haha! ik ook Tong uitsteken
alleen als ik dat zadel zo zie op de foto, twijfel ik eraan of mijn royale achterste wel in die lepel gepropt gekrijg? Koe Maar goed, ik denk dat ik maar eens de moeite ga nemen om er weer eens een keertje langs te gaan, als mijn portomonnée het toelaat Bloos

neetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:50

heb een niet zo positief verhaal over hun. heb er ook een zadle gekocht, een heel erg slecht zadel dus. de kussens waren heel plat (en ik had echt geen verstand van zadels toen ik het kocht) met dus het gevolg dat het zadel aan de achterkant teveel op me paard dr rug drukte. en nee dit lag niet aan het niet passen van zadel op paard maar echt aan het zadel zelf. inmiddels nu een half jaar later heb ik weer een nieuw zadle gekocht omdat ik echt merkte dat het niet lekker zat op mn paardje en ze last van dr rug kreeg. dus als ik jou een advies mag geven de zadels zijn goedkoop maar goedkoop is vaak duurkoop he. spaar lekker door tot je een echt goed zadle kunt betalen. nee ik ben gaan fan van ihp. leer is dun en hard, kussens dus (bij mijn zadel) erg plat en ook de zweetbladen (daar voor die altijd een beetje opgevult zijn) zijn erg dun. ook kwamen er bij mijn zadle al na een paar weken allemaal kreukels in het leer (leken wel kleine scheurtjes ofzo). dus voor mij was het geen succes.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:53

neetje86 schreef:
heb een niet zo positief verhaal over hun. heb er ook een zadle gekocht, een heel erg slecht zadel dus. de kussens waren heel plat (en ik had echt geen verstand van zadels toen ik het kocht) met dus het gevolg dat het zadel aan de achterkant teveel op me paard dr rug drukte. en nee dit lag niet aan het niet passen van zadel op paard maar echt aan het zadel zelf. inmiddels nu een half jaar later heb ik weer een nieuw zadle gekocht omdat ik echt merkte dat het niet lekker zat op mn paardje en ze last van dr rug kreeg. dus als ik jou een advies mag geven de zadels zijn goedkoop maar goedkoop is vaak duurkoop he. spaar lekker door tot je een echt goed zadle kunt betalen. nee ik ben gaan fan van ihp. leer is dun en hard, kussens dus (bij mijn zadel) erg plat en ook de zweetbladen (daar voor die altijd een beetje opgevult zijn) zijn erg dun. ook kwamen er bij mijn zadle al na een paar weken allemaal kreukels in het leer (leken wel kleine scheurtjes ofzo). dus voor mij was het geen succes.

Welk zadel had je dan? Op de foto zien de kussens van de dressuurzadels er flink dik uit.

neetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 22:56

ik had een vzh zadel. hier een foto. heb er hier ook wat onder zodat het zadle niet te erg op de rug drukte.

Afbeelding

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 23:15

de zweetbladen zijn inderdaad duidelijk aan de dunne kant, dat het leer wat gaat rimpelen is wel normaal, ik heb daar geen last van met mijn VZH zadel, omdat dat bedekt is met suède. Verder heb ik er nog steeds geen verkeerd woord over hoor, ik ben nog steeds tevreden met mijn zadeltje. hier een foto van het zadel waar ik het over heb... heb helaas geen duidelijk foto waar het zadel op mijn paard ligt

Afbeelding

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 12:48

Heeft niemand verder ervaringen met de dressuurzadels?

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 19:26

Hun hebben naast de advertentie op marktplaats geen site toch?

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-06 20:56

felicity schreef:
Hun hebben naast de advertentie op marktplaats geen site toch?

Nee dat klopt, vandaar dat ik het zo vraag.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:07

Dat is wel jammer. Waas eigenlijk heel erg bebieuwd om alle zadels bij elkaar te zien. Helaas word dat dan de advertenties van hun afstruinen.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 21:56

Ik ken de nieuwe zadels van hen niet.
Wel heb ik een jaar of wat geleden een aantal tweedehands zadels bij hen gekocht. Aardige mensen, erg behulpzaam en ruilen mocht bij niet passen.
Wel waren ze toen nog aan het hobbyen, ze waren nog geen bedrijf zoals ze dat nu zijn.

duitseherder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 10:02

Het is eenzelfde bedrijfje als Zadelmarkt.
Leuke lowbudget spullen. Wel zelf gaan kijken en passen want er zit ook troep tussen!!

De zadels gaan niet echt lang mee en de verf gaat er heel snel af. ( binnen no time al slijtage plekken)

Goedkoop is ook hier duurkoop!!

Ik koop weer gewoon merkzadels van een bekend en goed ! merk.

Wel aardige mensen en goede service, maarja voor die lage prijzen kun je ook eigenlijk geen kwaliteit verwachten !!!

erat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 11:57

KirstenG schreef:
Haha! ik ook Tong uitsteken
alleen als ik dat zadel zo zie op de foto, twijfel ik eraan of mijn royale achterste wel in die lepel gepropt gekrijg? Koe Maar goed, ik denk dat ik maar eens de moeite ga nemen om er weer eens een keertje langs te gaan, als mijn portomonnée het toelaat Bloos

Over portomonnees gesproken: neem contant geld mee als je gaat Haha! wij kregen 5 minuten voor sluitingstijd te horen dat je alleen contant kon betalen Haha! maaaaaaar zei ze, de pinautomaat is om de hoek!! een half uur/ drie kwartier later waren we weer terug Haha!

ik persoonlijk zou er nooit een zadel kopen. vond de kwaliteit niet erg goed. aan de andere kant: daar is de prijs ook wel naar!
heb er wel een rijbroek gekocht voor niet veel geld en die zit nog steeds heerlijk!

verder vond ik het er rommelig en onverzorgd uitzien: mijn eerste reactie was terug naar huis te gaan Haha!