Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silkie schreef:Ik heb de gelige kleur (sand) en die staat echt perfect op mijn haflinger (mooier dan de witte).
Heb bij dezelfde e-bay winkel gekocht. Betaald via paypal en twee dagen later werd het bontje bezorgd door de PTT (in een mega-grote doos). Kreeg er nog een extra BARTL neusbontje bij kado.
Volgens mij hoef je niets in het Duits te bestellen als je via paypal betaald. Je bied gewoon op het prioduct wat jewilt hebben. Via e-bay krijg je het bedrag inclusief verzendkosten te zien en als je dan via paypal betaald, word dat automatisch aan de verkoper doorgegeven (werkt perfect!)
thaollat schreef:silkie schreef:Ik heb de gelige kleur (sand) en die staat echt perfect op mijn haflinger (mooier dan de witte).
Heb bij dezelfde e-bay winkel gekocht. Betaald via paypal en twee dagen later werd het bontje bezorgd door de PTT (in een mega-grote doos). Kreeg er nog een extra BARTL neusbontje bij kado.
Volgens mij hoef je niets in het Duits te bestellen als je via paypal betaald. Je bied gewoon op het prioduct wat jewilt hebben. Via e-bay krijg je het bedrag inclusief verzendkosten te zien en als je dan via paypal betaald, word dat automatisch aan de verkoper doorgegeven (werkt perfect!)
Maar hoe werkt paypal dan?? moet je je aanmelden??
thaollat schreef:K heb nog geen bontje ''gewonnen'' omdat het een duitse adventeerder is..
en gaat het niet zoals NL adventeerders.. je moet meteen betalingsgegevens invullen maar t wil niet lukken..
K ben nu bezig met paypal en kan idd wel met gewone rekening alleen pakt hij die weer niet..
thaollat schreef:K vind die dikke bontrand juist wel mooi!staat zo sjiek!!