Ik reageer dus even niet via een PB'tje omdat iedereen mag weten wat mijn reactie is.
Omdat wij 15 jaar terug wel de ambities, maar (vanwege 2 drukke banen) niet de tijd hadden om (toen als hobby) westernzadels te maken, hebben we CLS gevraagd om 2 westernzadels voor ons te maken. Beide zadels zijn nog altijd in gebruik - 1 daarvan momenteel uitgeleend aan een klant. Ze zijn van zeer goede kwaliteit en worden nog altijd met veel plezier gebruikt. Beide zadels passen nog altijd perfect op hun dragers. Niets wijst op slijtage vanwege slechte kwaliteit of slecht vakmanschap.
Ondanks het feit dat Willem wist dat wij ambities hadden om westernzadels te gaan maken en het feit dat wij dat een paar jaar later ook zijn gaan doen, heeft Willem ons altijd netjes te woord gestaan en netjes behandelt. Niet alleen een vakman maar ook een aardig persoon.
Willem is de NL westernzadelmaker van het 1e uur. Sinds vele jaren zijn we "conculega's", maar in tegenstelling tot veel westernzadelmakers van de huidige generatie, is Willem er één waarvoor ik veel respect kan opbrengen.
MVG Louis van Kerkhoff