Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GeJe schreef:Ken in ieder geval een dressuurstal waar ze alle paarden daarmee rijden. Zijn super tevreden over de kwaliteit en de werking. De verkoopprijs is trouwens bij mij € 89,95. Heb er geen goede foto van, want het model is onlangs gewijzigd in zwart met zwarte bies.
steinstein schreef:GeJe schreef:Ken in ieder geval een dressuurstal waar ze alle paarden daarmee rijden. Zijn super tevreden over de kwaliteit en de werking. De verkoopprijs is trouwens bij mij € 89,95. Heb er geen goede foto van, want het model is onlangs gewijzigd in zwart met zwarte bies.
Elders is de verkoopprijs ook 89,95 alleen bij de ruiterzaak in de buurt niet. Heb ze dit ook gemeld.
Zij hadden ook alleen de dressuurpad liggen met de blauwe rand. Als ik het goed begrijp is dit dan het oudere model??
sabje19 schreef:Ik heb d'r zelf ook 1. Ik heb er zelf 80 euro voor betaald in de winkel.
Die van mij heeft ook een gevoelige rug en dit vind ik beter dan zo'n gelpad of bontje.
Die met de blauwe rand is een met een antislip heb daar zelf ook meegereden, maar heb een andere gekocht, gewoon eentje die helemaal zwart is. Zijn ook makkelijk te wassen.
Je zou eens moeten vragen of ze geen testpad hebben, misschien dat andere winkels het ook verkopen (moet je even op de site kijken), heb ik ook eerst gedaan voordat ik er een ging kopen, het is een hoop geld.
http://www.flexquality.nl/ruitersport.htm