Wie kan mij iets vertellen over dit merk. Kan op internet er weinig tot niks over vinden.
Ik heb laatst lederen pees beschermers voor en achter en een borsttuig overgenomen voor 50 E. Heel netjes allemaal. Het was dus wel een goede koop vraag me alleen af hoe goed, want hoorde van een stalgenootje dat het anders vrij duur spul was...zelf eigenlijk nooit van gehoord namelijk....
weet iemand iets van een website ofzo? want zou ook graag een hoofdstel in die kleur erbij willen, het is een beetje een donker bordeax bruine kleur.
ik heb pas beugelriemen gekocht van chamberlain, erg mooie kwaliteit, dubbel leer, met nylon ertussen goed afgewerkt, en €40,- op de stal waar ik gewerkt heb hadden ze er veel hoofdstellen van, erg mooie kwaliteit vond ik
bij wat soort ruitersportzaak had je de riemen gekocht? Ik kom zelf meestal bij de horselover winkel in heino en bij divoza zelf, daar nooit niet, denk dat je bij een iets exclusievere zaak moet zijn?
Bij het Gareel hebben ze idd veel chamberlain. Het is geen superduur merk, vind ik zelf. Vooral de zadels zijn niet erg duur. Heb er zelf chaps van, leven al jaaaren, en zijn na het wassen weer net nieuw.
Mijn bijrijdster heeft er pas een springsingel van gekocht, die waren in de aanbieding bij het Gareel. Kan niet anders zeggen, dan dat het leer er goed uit ziet. Een stalgenootje van me heeft er een dressuurzadel van, die ziet er ook goed uit.
chamberlain is volgens mij het merk van het gareel in schijndel. kwaliteit is heel goed kennis van heeft er een dressuurzadel van . en wil geen ander zadel meer.