Norton halsterhoofdstel

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
taverno

Berichten: 4218
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Norton halsterhoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 16:11

Ik heb een Norton hasterhoofdstel maat Cob.Ik vind daarvan de frontriem wat krapjes zitten en vroeg me af of je ook losse onderdelen ergens kan bestellen.
Als iemand het weet hoor ik het graag.

BabbieB

Berichten: 2041
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Norton halsterhoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:14

Poeh, of je losse onderdelen kan bestellen weet ik niet, maar bij mijn paard vond ik de pasvorm van de bakstukken ook wat vreemd. Mijn paard loopt met het originele hoofdstel met de bakstukken op de langste stand met een hele brede smile rond, want de bakstukken waren te kort en trokken dus de mondhoeken omhoog. Haha! Dat heb ik met twee musketonnetjes a €3,- verholpen. Knipoog

Ik weet niet welke kleur je hebt, maar misschien zou je een andere frontriem erop kunnen doen als je bijvoorbeeld een zwarte hebt?

*edit* de frontriem zat bij mijn paard ook vrij strak in het begin, maar de verkoopster liet me zien dat je de frontriem wel verder naar beneden kon schuiven, waardoor er meer ruimte achter de oren ontstaat zeg maar. Ik dacht zelf dat dat niet kon omdat je m dan over stiksel heen moest schuiven, maar dit kan dus wel!

Succes!

taverno

Berichten: 4218
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Re: Norton halsterhoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 16:17

Ik heb een bordeaux rode,ik wil dus het liefste een frontriem in dezelde kleur en materiaal.