hallo, mijn gelpad is nu zo'n 8 jaar oud. Ik heb het idee dat hij iets platter is geworden. Kan een gelpad op een gegeven moment op zijn? Verder is hij gewoon nog heel enz.
Ik denk het wel ja. Ik heb het idee dat de gel in oude gelpads niet meer gelijkmatig verdeeld is. Je krijgt een soort van ''onhopingen'' in de pad. Als dit het geval is dan is een enkeltje vuilnisbak een goede bestemming voor de pad De pad verdeeld dan uiteraard de druk niet meer.
Mijn vorige gelpad was op een gegeven moment lek. Wat een plakzooi dat dat gaf. Ik heb een nieuwe gekocht en die uiteindelijk maar 1 week nog gebruikt. Aangezien ik een nieuw zadel had gekocht had ik de gelpad niet meer nodig. Mocht je geinteresseerd zijn, hij is te koop.
ik heb nog wel een nieuwe gelpad liggen paar keer gebruikt.
Volgens mij is de levensduur wel betrekkelijk lang. Maar op den duur is het materiaal gewoon "af". Een keer vervangen en zeker na 8jr, zou niet zo verkeerd zijn.
de gel kan verschuiven en dan kan je idd rimpels krijgen. dit lijkt me niet prettig zitten voor je paard, dus als jij dant dat ie ''op'' is, zou ik idd voor een nieuwe gaan kijken