

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wranglerbutt schreef:Mag niet
sablou schreef:
Ik heb deze gekocht. Mag ik hiermee wel starten? Ik heb het AQHA regelboek er op nageslagen en kan NIETS vinden waarom ik hiermee niet op wedstrijden zou mogen starten. Maar misschien zit ik wel compleet naast.....
Dus, graag jullie reactie.
MVG Louis
mehlika schreef:Volgens de jury van het NK vorig jaar mag je wel met een dergelijk bit starten mits je de teugels bevestigd zoals bij ieder ander snafflebit.
Francis schreef:Tja, voor bitten geldt het zelfde als voor zadels Louis: Your horse will love the perfect fit...