Heb jij ervaring met een kunststof dressuur zadel? Of weet jij of kunststof wel goed is of juist niet!
Weet je ook of het merk harrys horse een goed zadelmerk is?

Bedankt groetjess. Renee
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roelke_ schreef:Ik heb een kunsstof zadel van wintec. Heb m'n hele leven op leer gereden, totdat ik wintec ging rijden. Ik ging zitten, rijden, en was verkocht.
Dabo schreef:Jahoor, de simpele van Wintec is ook super vind ik! (Wintec500 dressuur) Heb hem al bijna 1jaar, 2e hands gekocht, en nog vragen mensen of ik soms een nieuw zadel heb..? (Doekje erover, en hij is weer als nieuw!)
ampie schreef:Ik rijd iedere dag 8 paarden met mijn wintec isabell werth en vind het echt een geweldig zadel.Wil zelf niet anders meer.Hen hem 2de hands gekocht en gooi hem achter in de auto zonder hoes.Heb hem al 2,5 jaar en heeft wel al slijtage plekken,maar niet zo dat je er nier meer mee kunt rijden.Ben er gewoon niet zo zuinig op.Zorg wel dat je een goed merk koopt,er zit veel verschil in.
amor_ik_ntb schreef:Ruitershop t Twiske ken ik wel, daar kom ik ALTIJD!!Dabo schreef:Jahoor, de simpele van Wintec is ook super vind ik! (Wintec500 dressuur) Heb hem al bijna 1jaar, 2e hands gekocht, en nog vragen mensen of ik soms een nieuw zadel heb..? (Doekje erover, en hij is weer als nieuw!)
Okeeej :d ik had er 1 voor 300 euro gezien bij t twiske ik weet niet of je bekend ben in noord holland maar daar heb je dus een heel leuk winkeltje het merk van het zadeltje is harrys horses is dat een goed merk voor zadels?