I'm sorry als het verkeerd staat, maar ik had geen idee waar ik het anders moest zetten..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Je hebt ze vanaf een euro of 7 tot en een euro of 70
Die goedkope zijn niet fijn vind ik, die snijden.
Maar voor een euro of 15 heb je hele fijne halsters
Jus_dOrange schreef:runningkawa schreef:Je hebt ze vanaf een euro of 7 tot en een euro of 70
Die goedkope zijn niet fijn vind ik, die snijden.
Maar voor een euro of 15 heb je hele fijne halsters
Hmm niet helemaal mee eens, ik heb een halster van een euro of 8 en die is onderlegd met een of ander vaag spul, heel fijn zacht halster, en m'n paardje doet d'r ook al een tijdje mee. Maar de meeste hele goedkope halsters zijn waardeloos ja, in die prijsklasse zijn d'r niet veel halsters die ik zou kopen.
germie schreef:De goedkoopste zijn vaak het beste, kosten nog geen 5 euro, wel even op de kwaliteit letten(heel veel halsters hebben slecht metaal, die breken daar zo). Als je goed rondkijkt zie je genoeg goedkope halsters die niet snijden.
Neem geen HH van rond de 7 euro. Die zijn heel slecht, de ringen zijn niet goed gelast en je kunt hierdoor gevaarlijke situaties krijgen (mijn paard (toen nog een enter) had een nieuw halster en stond binnen 5 minuten achterste voren in een 1.5 paards trailer omdat het halster stukgegaan was).
Ik betaal dus niet te veel, maar let wel op kwaliteit. Die van de Lidl van 5 euro zijn goed.
De halsters van DIvoza van 6.78 euro zijn ook zeer slecht, al een paar gehad op stal en de paarden hadden ze binnen een paard dagen kapot, ook weer bij het metaal. Dus het metaal is het belangrijkste. Als je een magneet meeneemt kun je de juiste halsters uitzoeken, ijzer is sterk. En dan zijn er genoeg halsters van nog geen 5 euro die goed zijn.