Hoe duur is een halster?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Hoe duur is een halster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 12:29

Dat is dus mijn vraag, hoe duur is een halster?
I'm sorry als het verkeerd staat, maar ik had geen idee waar ik het anders moest zetten.. Ach gut

Anoniem

Re: Hoe duur is een halster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 12:31

Je hebt ze vanaf een euro of 7 tot en een euro of 70 Lachen

Die goedkope zijn niet fijn vind ik, die snijden.
Maar voor een euro of 15 heb je hele fijne halsters

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 12:42

oke... t is voor een cadeautje van een vriendin, en ik koop het met een vriendin. Maar we kopen al een tas van 15 euro, dus een ook nog 15 euro halster is beetje duur Schijnheilig maarja, dan gaan we wel ff rondkijken.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 12:42

Je hebt ze zelfs vanaf 4,95 euro, maarja dat zijn niet de fijnste... voor 15 euro heb je een leuk halster met halstertouw.

De leren halsters zijn wel een stuk duurder, het is maar net wat je wil Lachen

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 12:48

Ik heb een halster van 6 euro, gekocht bij de Boerenbond/Welkoop. Prima ding hoor Knipoog

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:16

Je hebt ze idd al vanaf een euro of 5, maar dat zijn vaak ruwere halsters. Ik heb er een van de Welkoop die na een tijdje heel ruw werd, maar hij voldeed daarvoor een halfjaar prima.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:18

Zo'n nylon halster kost bijna niks (tenzij er ANKY o.i.d. op staat). Een halster van leer heb je geloof ik al vanaf 20 euro Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:20

runningkawa schreef:

Hmm niet helemaal mee eens, ik heb een halster van een euro of 8 en die is onderlegd met een of ander vaag spul, heel fijn zacht halster, en m'n paardje doet d'r ook al een tijdje mee. Maar de meeste hele goedkope halsters zijn waardeloos ja, in die prijsklasse zijn d'r niet veel halsters die ik zou kopen.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:28

Ik heb een halster van de Lidl en een goedkoop halster van 5 euro en beide zijn prima voor de 15 min per dag dat Danc hem om heeft!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:35

Bij "De Schuur" heb je een leuk gestreept halster voor €3,80!

Janna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:37

Je kan ze zo duur maken als je wilt Clown
Als je een Anky wil moet je wel de portomonnee trekken, maar een merkloze heb je meestal al vanaf €5..

madelonamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:39

ik heb er zelf laatst ook een gekocht van scapa die zijn €30 maar in de meeste paarden winkels heb je ze al vanaf 5 euro Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:50

Jus_dOrange schreef:
runningkawa schreef:

Hmm niet helemaal mee eens, ik heb een halster van een euro of 8 en die is onderlegd met een of ander vaag spul, heel fijn zacht halster, en m'n paardje doet d'r ook al een tijdje mee. Maar de meeste hele goedkope halsters zijn waardeloos ja, in die prijsklasse zijn d'r niet veel halsters die ik zou kopen.

Ik denk dat je dan eerder kunt stellen dat je geluk hebt gehad met een leuk koopje Lachen
Dat kan uiteraard ook nog eens. Ja

Maar of dat standaard is voor wat je tegen komt?

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:52

je kan het best die halster van Harry's horse nemen . de nieuwe mode tintjes . en ze zijn maar 5.95 Knipoog gr. janise

neetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:53

je hebt wel goedkope halsters en voor een cadeautje is dat idd best, maar het zijn niet de fijnste halsters en meestal zo stuk. anky halsters of in die prijsklasse zijn veel fijner en sterker.

Flowerpull

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:54

ik heb vorige week eentje van harry's horse gekocht, een roze, met wit onderlegd. is heel zacht... snijdt dus niet, en is ook heel sterk. was 10 euro...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 18:21

De goedkoopste zijn vaak het beste, kosten nog geen 5 euro, wel even op de kwaliteit letten(heel veel halsters hebben slecht metaal, die breken daar zo). Als je goed rondkijkt zie je genoeg goedkope halsters die niet snijden.
Neem geen HH van rond de 7 euro. Die zijn heel slecht, de ringen zijn niet goed gelast en je kunt hierdoor gevaarlijke situaties krijgen (mijn paard (toen nog een enter) had een nieuw halster en stond binnen 5 minuten achterste voren in een 1.5 paards trailer omdat het halster stukgegaan was).
Ik betaal dus niet te veel, maar let wel op kwaliteit. Die van de Lidl van 5 euro zijn goed.

De halsters van DIvoza van 6.78 euro zijn ook zeer slecht, al een paar gehad op stal en de paarden hadden ze binnen een paard dagen kapot, ook weer bij het metaal. Dus het metaal is het belangrijkste. Als je een magneet meeneemt kun je de juiste halsters uitzoeken, ijzer is sterk. En dan zijn er genoeg halsters van nog geen 5 euro die goed zijn.

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 01:33

Als je goeie kwaliteit wilt, neem je de nieuwe Harry's horse winter-halsterset, ongeveer 19,99..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 01:45

germie schreef:
De goedkoopste zijn vaak het beste, kosten nog geen 5 euro, wel even op de kwaliteit letten(heel veel halsters hebben slecht metaal, die breken daar zo). Als je goed rondkijkt zie je genoeg goedkope halsters die niet snijden.
Neem geen HH van rond de 7 euro. Die zijn heel slecht, de ringen zijn niet goed gelast en je kunt hierdoor gevaarlijke situaties krijgen (mijn paard (toen nog een enter) had een nieuw halster en stond binnen 5 minuten achterste voren in een 1.5 paards trailer omdat het halster stukgegaan was).
Ik betaal dus niet te veel, maar let wel op kwaliteit. Die van de Lidl van 5 euro zijn goed.

De halsters van DIvoza van 6.78 euro zijn ook zeer slecht, al een paar gehad op stal en de paarden hadden ze binnen een paard dagen kapot, ook weer bij het metaal. Dus het metaal is het belangrijkste. Als je een magneet meeneemt kun je de juiste halsters uitzoeken, ijzer is sterk. En dan zijn er genoeg halsters van nog geen 5 euro die goed zijn.

Al mijn divoza halsters leven nog ondanks heftige situaties Lachen geldt ook voor mijn HH halster Lachen
Mijn halstertouwen zijn daarintegen wel eens geknapt...

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 01:56

Ik heb bij ruitershop hier in de buurt 4 halsters gekocht. voor €7,50. per stuk. en ze gaan alle al ruim 1 jaar mee!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 01:57

Mijn halster van 6 euro is nu al 5 jaar oud en word nog regelmatig gebruikt Lachen

hvjmerlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 10:49

wie heeft er ervaring met halsters van hh

Afbeelding

delete

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 10:52

Die HH zijn wel goede, Ja

delete

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 10:53

Ik vind dat het geheel aan de kwaliteit licht Ja, meer kan je niet over de prijs zeggen, er zijn best goedkope halster die lang mee gaan.

WhildJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 16:22

Ik heb die HH laatst aangeschaft, toevallig precies in de kleur wat de Haf op de foto om heeft Lachen

Mijn ander halster is ook van HH, en die gaat al jaren mee.
Ik ben er best tevreden over en het is niet eens zo duur én er zijn veel leuke kleuren in te vinden.
Allemaal voordelen dus. Lachen