Ervaringen Henri de Rivel Paris?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mitnait

Ervaringen Henri de Rivel Paris?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 12:05

Ik wil een nieuw zadel kopen, mijn zadelmaker heeft een nieuwe Henri de Rivel Paris. WIe heeft hier ervaring mee? Hoe zitten ze en hoe is de kwaliteit?

Hier gaat het om :
Afbeelding

Alvast Bedankt

javospost

Re: Ervaringen Henri de Rivel Paris?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:38

hoi, ik ben een bijrijder van iemand die een Henri de Rivel Paris zadel heeft liggen op haar paard. Ik moet zeggen dat ik het het fijnste zadel tot nu toe vind waar ik ooit op gereden heb. Het zadel heeft een redelijk diepe en zachte zit, maar geeft toch vrijheid voor je beenligging. Ook de kwaliteit van het leer is prima, Hoewel ik erbij moet zeggen dat ik er erg zuinig op ben en veel poets (1x per maand). Prijs - kwaliteit verhouding is prima! Ik zou gewoon wat verschillende zadels proberen om tot een keuze te komen!

javospost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 13:40

oja, de voorste singelstoot loopt door de kniewrong, waardoor de ligging van het zadel sterk verbeterd wordt!

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:17

Ik heb jaren met een Henri de Rivel gereden. Weliswaar een vhz-zadel, maar toch. Ik vind dit geweldige zadels! De prijs-kwaliteit is idd heel erg goed. Ik heb dat zadel 6 jaar gehad en het zag er nog altijd als nieuw uit. Mijn Kieffer heb ik een half jaar gehad en die had veel meer slijtageplekken als de HdR.