oosterhoff schreef:Ik heb even bij je foto's gekeken en zo enorm overbouwd lijkt ie ook weer niet. ik zou dus ook gewoon een goed zadel kopen wat wel goed ligt en daar advies voor vragen aan je zadelmaker.
Tenslotte heeft de vorige eigenaar er M1 mee gereden dat is ook zonder staartriem geweest.
ja die heeft er m1 mee gereden met een ander zadel, maar die ligt echt nog erger..Zij vond van niet, maar daarin verschillen we van mening..
Heb het er met mijn instructrice over gehad en die vond dat andere zadel echt slecht liggen..Heb al 4 zadels geprobeerd (2 dressuur, 1 veelzijdigheid en zelfs een springzadel), maar uiteindelijk lig ik er toch weer mee op de nek
Ik zal wel bij de zadelmaker informeren en kijken wat die zegt..als dat ringetje echt 5 euro kost is dat ook geen moeite..Merk namelijk wel dat als het zadel nog op de rug ligt (als ik er net op zit) dat ze veel ontspannener loopt..
Foto's zijn ook de mooiste..als je ziet hoe ze soms op de voorhand loopt..Om te huilen..
Bedankt voor het advies allemaal! Meer reracties/meningen zijn natuurlijk ook welkom!!!