Nieuw zadel kopen omg. Roosendaal NB, welke winkel?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MarchaL

Nieuw zadel kopen omg. Roosendaal NB, welke winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 09:20

Met een maandje of 2 wil ik een nieuw (dressuur) zadel aan gaan schaffen (eerst nog een klein beetje sparen Knipoog). Nu hebben we hier in de buurt meerdere zaken die zadels verkopen en komen passen, ik ben benieuwd met welke winkels jullie goede en slechte ervaringen hebben. Ik dacht zelf aan Hypobrabant, Chebelle, Drunensruiterhuis en de Heimolen. Met welke zaak hebben jullie de beste ervaringen?

Lancome

Re: Nieuw zadel kopen omg. Roosendaal NB, welke winkel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 09:23

Daaleman in Empe

FloortjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 09:29

Ik heb super ervaring met de Heimolen. Ze hebben superveel verschillende zadels in heel veel verschillende prijsklassen. Ik ben er een keer gaan proefzitten en dat was heel prettig. Daarna heeft de man echt een hele berg zadels ingeladen en had bij het passen op mijn paard echt alle tijd van de wereld voor me. Hij kon in de avond of op zaterdag komen als dat voor mij beter paste, en hij heeft absoluut niet geprobeerd me het duurste zadel te verkopen ofzo. Ik ben inmiddels al weer een maand of 3 heel tevreden met het zadel dat ik er gekocht heb.

Veel plezier en succes!

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 09:31

super horse in breda,ik heb door hun mijn springzadel laten passen. En ben erg tevreden over de gang van zaken. En ze letten er echt op of het wel past e.d. en of jij er zelf goed in zit.
Als het zadel goed ligt op het paard mag je er een paar rondjes mee rijden om te kijken of het lekker zit.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 09:36

heimolen.... zonder twijfel... echt mensen die weten waar ze over praten die de tijd voor je nemen en goed na je luisteren... heb er zelf geen zadel gekocht maar wel een hoop andere dingen en op de raarste vragen wisten ze antwoord en hebben ze me goed geholpen.... ik ben niet z'n hypo type die zit hier om de hoek... maar voor zo iets zou ik veeel liever heel dat eind na de heimolen terug rijden hahaha

valerie19

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:42

Heimolen is het beste adres voor een zadel.

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:15

De heimolen is ok, zolang je maar GÉÉN IDEAL zadel koopt!!!

Bleef scheef zakken, zitvlak was scheef opgevuld, heb 2 zadels gehad in 1 jaar tijd en heb nu (wel via hun) een KN Allegro gekocht. Hij (de eigenaar en zadelpasser, ik weet zijn naam ff niet meer) zei dat ik wel spijt zou krijgen. Mijn zadel is wel 3 keer opgevuld en veranderd, maar dit leverde niets op....
Spijt van de KN? NEE, DUS!!!!!
Ik mag nu M2 starten met mijn paardje, en ik zit nu WEL recht!

Naderhand hoorde ik dat er meer mensen bij mij op stal ook zo'n zadel gehad hadden, allemaal hetzelfde probleem...
Na mijn vervelende zadelverhaal zijn er nog 2 mensen geweest bij mij op de manege, en je raad het al, het werd een grote ellende!!!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:39

Absoluut niet bij de Heimolen! 11 van de 10 keer smeren jze je een Idealzadel an oostblokkwaliteit aan en, nu Kees ziek is en niet meer terugkomt, hebben ze niemand met maar enig verstand van zadels in dienst.
Ik vind Arie Boer super, maar die verkoopt alleen Wow-zadels en Ainsley en anders Drunensruiterhuis.

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:41

Drunensruiterhuis Haha!

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:29

Ik heb zelf een goede ervaring met Superhorse in Breda en ik hoor vaak goede dingen over Drunens Ruiterhuis in Drunen Ja.