ik ben bezig met een nieuw zadel, en wil er een zadelmaker bij halen.... ik heb ergens op bokt gelezen dat er een goede zit in meppel ? een ''rot in het vak'' om het maar zo te zeggen ik woon in de buurt van zwolle, dus gaarne niet te ver weg als je een andere goede tip hebt... en heeft iemand een adres/nummer van Triest uit mepel
hihihi...ook goeie ervaringen mee ? heb em gebeld, ik wilde een hulsebos, werd me direct afgeraden maar hij reed zo lekker maarjah...ben benieuwd...wat voor zadel hebben jullie van hem ? over welke zadels ie hij te spreken ?
Ik heb wel uit bronnen vernomen dat hij kampt met gezondheidsproblemen en het daardoor ook vreselijk druk heeft. Hij heeft een tijdje in het ziekenhuis gelegen en is daar net weer uit. Een kennis van mij heeft bij hem een tweedehands Daaleman gekocht. Daar was hij wel over te spreken (anders verkoopt ie het niet) en ik heb er daar ook eentje van besteld nieuw bij Daaleman. Hij verkoopt ook Lemetex een goed en degelijk merk uit Zwitserland.
wij hebben 2 KN 's die hebben we via marktplaats gekocht maar van triest heeft ze aangepast ze waren nog in nieuwstaat verder is hij iig ook te spreken over stubben ,barnsby en passier hij heeft als ik het goed heb nog een (bijna nieuwe) barnsby liggen 17,5 inch