Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
orsini schreef:ja dat kan, maar moet eerlijk zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb dat hij het de 2e keer wel goed doet, hij vond zelf nl dat het zadel goed lag terwijl het hartstikke scheef was. Dat is dus het moeilijke, ik ga liever naar een ander eerlijk gezegd. maarja wat doe je dan met de rekening van de eerste? kosten van de 2e eraf trekken ofzo?
Schimmelig schreef:Maar die man wil toch niet bij haar langskomen, of begrijp ik het verkeerd
Dan kun je hem ook moeilijk een kans geven 'het wel goed te doen'.
Schimmelig schreef:@ Papaya:
De TS zou dus een aangetekende brief kunnen sturen, om hem in de gelegenheid te stellen het zadel te komen aanpassen op de plek?
Mocht hij dat van de hand doen, heb je geloof ik alle reden om niet te betalen.
orsini schreef:laatste vraagje: wat nou als hij volhoudt dat het zadel goed ligt en ik het er niet mee eens ben? wat dan????
Papaya schreef:orsini schreef:laatste vraagje: wat nou als hij volhoudt dat het zadel goed ligt en ik het er niet mee eens ben? wat dan????
Second opinion en hopen dat hij daarmee akkoord gaat. Maar ik zou dat eerst aftasten want als hij maling aan heeft dan heb je wel gelijk, maar doet hij er niets mee.
Misschien aangeven dat je veel mensen in de paardenwereld kent. En veel op fora ervaringen doorgeeft. En suggereren dat het voor jullie beide het maken van slechte reclame toch niet de beste weg is en een compromis zoeken? En dan duimen dat men daar gevoelig voor is ?
Het is een beetje afhankelijk om hoeveel geld het gaat. Maar één ding is zeker: de prijs van de ellende voor jou en jouw paard en de eventuele dierenartskosten als gevolg van blessures ontstaan door een verkeerd zadel liggen doorgaans hoger dan maar een verlies te slikken (als dat tenminste niet al te groot is).
(en het is altijd fijn als je andere paarden en liefhebbers voor deze 'zadelmakers' kunt behoeden!)