Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Armaris schreef:Ik denk dus dat je een koperen bit heb gekocht.
Ik vraag me ook af waarom je ze liet koken?Dat is toch nog niet nodig?
Ik zou alleen geen koperen bit gebruiken moest mijn gedachte waar zijn,dat zorgt voor stroomstootjes
Nouvel schreef:Werkt het niet om het met van dat spul te doen dat je ook gebruikt om aurigan bitten op te poetsen?
unamie schreef:gwoon poetsen met koperpoets of iid daie tube van sprenger
is een takkeklus om het weer goed te krijgen
ik heb jarenlang met koper stijgbeugels en bit gereden
maar was het poetsen zo vreselijk zat dat ik maar weer op roestvrijstaal overgestapt ben
dus ik heb de hele handel verkocht
ik heb alleen nog koperen sporen
Armaris schreef:Ik denk dus dat je een koperen bit heb gekocht.
Ik zou alleen geen koperen bit gebruiken moest mijn gedachte waar zijn,dat zorgt voor stroomstootjes
porscherider schreef:Armaris schreef:Maar van alleen koper heb ik nog nooit gehoord dat het stroomstootjes kan geven.
germie schreef:Het is inderdaaf flink wat werk. Ik heb argentaan beugels, die moet je ook oppoetsen.
Overigens rij ik maar net zoals het uitkomt. Ik gebruik meestal gewone rvs sporen, maar heb dus wel koperkleurige met wiel. Verder heb ik zelfs beugelriemen met koperkleurige gespen, maar ook die liggen nu niets te doen omdat ik nieuwe beugelriemen met rvs gesp gekocht heb.
porscherider schreef:Armaris schreef:Ik denk dus dat je een koperen bit heb gekocht.
Hey, daar heb ik nog nooit van gehoord. Zou je dat verder uit kunnen leggen?
Ik weet wel dat een bit waarvan het mondstuk uit 2 verschillende metalen bestaat i.c.m. speeksel kan reageren, zoals bv. bij een rolletjesbit. Maar van alleen koper heb ik nog nooit gehoord dat het stroomstootjes kan geven.
Citaat:k zou alleen geen koperen bit gebruiken moest mijn gedachte waar zijn,dat zorgt voor stroomstootjes