Ben op zoek naar western singels van het merk " puffy " of " Tuffy " , weet iemand waar deze te vinden zijn ?
Toen ik puffy intypte op google kwam ik dit tegen.....http://www.brandmalaysia.com/movabletyp ... /puffy.jpg Misschien kun je naar een westernzaak en een singel van dat merk bestellen?? Ik ken het merk niet.
wwwhwhhahahaha da plaatje Ik neem niet eens meer de moeite om te gaan zoeken op internet.. (als ik zoiets tegen kom)
Ikke wel, wil alles weten..... Behalve die vent dan!! daar zat ik nou net NIET op te wachten hahahahahaha
Volgens mij kan die vent van dat plaatje nergens een ingel of broekriem in zijn maat krijgen en zit ie'daarom in zn blote hol...
Nee die man is de maker van de puffy singel.....aan een broekriem heeft hij niet genoeg dus vandaar een singel hahahahha
ja evalien..... eurohorse, volgens mij staat ze het hele weekend in zeijen, met de rosworld challenge finals
Ik heb mijn Tuffy viltsingels bij Kramer pferdesport in Duitsland vandaan, prima service en goedkoper dan Evelien....