Welke lederen peesbeschermers met bont zijn goed?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Welke lederen peesbeschermers met bont zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 18:53

Ik ben al een poosje aan het rondkijken naar mooie bruine lederen peesbeschermers met (losse) bonte voering, maar er zijn zoveel soorten dat ik er echt geen wijs uit word! Wie raadt mij iets aan?

maaike13

Re: Welke lederen peesbeschermers met bont zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 23:01

als je iets goeds wil hebben, zou ik niet de goedkoopste nemen (ze kunnen best goed zijn hor) maar ook zeker niet van die hele hele dure want je betaald dan waarschijnlijk meer voor de naam dan peesbeschermer. succes verder met zoeken!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 23:32

dankjewel. Prijs maakt me niet zoveel uit, als ze maar sterk zijn en de pasvorm goed is.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 10:40

Ik weet wel dat die van Jos Lansink zeer snel slijten, dus kwa prijs/kwaliteits verhouding maakt het bij deze weinig uit.

Mocht je wat gevonden hebben, kijk dan eens of de beschermers op de Duitse Ebay aangeboden worden, scheelt je een hoop in de prijs.

Verder kan ik je helaas niet helpen, heb verder geen ervaringen met lederen beenbeschermers.
Wel goede verhalen gehoord over die van Kentaur.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:46

Die van Kentaur bevallen mij erg goed.
Elastiek rekt niet tot nauwelijks uit, veel verschillende kleuren.

Een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en je krijgt een neoprene voering en bont voering, die je met klitteband bevestigd. Gebruik ze nu een jaar dagelijks en ze zijn nauwelijks gesleten.

Edit: Bij ooteman kun je ze bestellen. En mocht je een ander model willen, hun kunnen ze bij Kentaur bestellen, dat hebben ze voor mij ook gedaan omdat ik er een met 4 bandjes wilde ipv 3.