Ik moet mijn Fries met borstuig rijden. je zal zeggen, Koop dan een nieuw zadel rijden. het zadel past vast niet goed. Het tegendeel is waar. Het zadel past netjes. (Niet perfect, anders had die vast blijven liggen) maar bij wie we ons zadel hebben gekocht. en al 20 jaar zadels voor ons aanmeet heeft gezegt dat het bijna niet mogelijk is een passend zadel te vinden. Als we nu een zadel hadden laten aanmeten had ik er voor gezorgd dat ik eerst bewijs wil dat het niet mogelijk is, Maargoed. er is geen weg terug. Ik heb mijn kieffer dressuur zadel. Ligt netjes, schuift niet heel erg. Alleen nét iets te ver naar achter. Mijn merrie heeft een ontzettend rechte rug. Echt een probleem! Maar het zadel ligt al stukken beter als de vorige!
Ik zoek dus een borstuig. En omdat ik hem vaak gebruik, wil ik dus kwaliteit. Maar mijn vorige borstuig was toch redelijk duur(merk heb ik geen idee van) maar het leer liet gewoon los! echt schandalig, kan helaas niet meer terug.
Iemand ervaring met dit borstuig? Of weet iemand een beetje betaalbaar borstuig.
http://www.ooteman.nl/productdetail.asp?subId=1003