Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
passiejj schreef:mijn dressuur zadel drukt dus op de schoft en kan de boom niet verstellen,ik heb nog een veelzeidig heid die ligt voor tot ik een nieuw zadel heb wel goed. en is ook zeer licht. prijs maakt niet uit het moet gewoon steeds goed aan te passen zijn, en goed liggen wil niet dat ie last heeft van ze rug
Urielle schreef:passiejj schreef:mijn dressuur zadel drukt dus op de schoft en kan de boom niet verstellen,ik heb nog een veelzeidig heid die ligt voor tot ik een nieuw zadel heb wel goed. en is ook zeer licht. prijs maakt niet uit het moet gewoon steeds goed aan te passen zijn, en goed liggen wil niet dat ie last heeft van ze rug
Is de boom echt te smal of zit het hem in de opvulling van de kussens?
Wintecs met verwisselbare 'bomen' schijnen absoluut prut te zijn. Zelf geen ervaring mee maar ook op een jong paard wil ik een goed zadel dus ik ga er niet mee stunten.
Urielle schreef:Is de boom echt te smal of zit het hem in de opvulling van de kussens?
Wintecs met verwisselbare 'bomen' schijnen absoluut prut te zijn. Zelf geen ervaring mee maar ook op een jong paard wil ik een goed zadel dus ik ga er niet mee stunten.