Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lipton schreef:Zo lang ik heb geleerd wat het is, is het een speciaal bit voor paarden die vervelend zijn met rijden en die extra aantasting geven in de mond.
Lipton schreef:Zo lang ik heb geleerd wat het is, is het een speciaal bit voor paarden die vervelend zijn met rijden en die extra aantasting geven in de mond.
Karice_Love schreef:Aha, okee. Bedankt. Maar eh.. Ik rij met me paard L2 is het dan handig om met Stang en Trens te gaan rijden?
Karice_Love schreef:Aha, okee. Bedankt. Maar eh.. Ik rij met me paard L2 is het dan handig om met Stang en Trens te gaan rijden?
Karice_Love schreef:Ja, dat is waar. Morgen les van Gisella BARTELSEn dan vraag ik het wel
missmiekie schreef:In het L2 moet je absoluut niet met stang en trens gaan rijden
Randy01 schreef:Karice_Love schreef:Aha, okee. Bedankt. Maar eh.. Ik rij met me paard L2 is het dan handig om met Stang en Trens te gaan rijden?
Lieverd, als jij echt L2 rijdt, waarom weet je dan niet wat een stang en trens is? Is wel handig om je van tevoren even in te lezen en te concentreren op bepaalde lectuur omtrent de tak van je sport. Niet iedereen is alwetend en moet dingen leren, maar ik vind dat als je zelf al L2 rijdt dat je best al had mogen weten wat een stang en trens optoming inhoudt en waarvoor het dient.
Krijg een beetje een 'Penny-gevoel'.....
KarinvdM schreef:missmiekie schreef:In het L2 moet je absoluut niet met stang en trens gaan rijden
Ach, er zijn ook mensen die hun 3-jarige ermee rijden...