Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Deniies schreef:ik heb al heel veel omkosten en ik wil hier gewoon geen gezeik mee dus daarom deze vraag!
Citaat:Het 'leukste' wat we tot nu toe hebben gehoord is dat onze zadels zouden zijn gevuld met stront van kamelen (hoe verzinnen ze het !) dat zou hier een mooie stinkboel geven ! Een andere variant hierop is het gerucht dat ze zouden zijn gevuld met maandverband , 't is leuk bedacht door onze gewaardeerde concurrenten maar wie de prijs van maandverband weet beseft dat de vulling dan wel heel erg duur uitvalt... (Misschien is het toch wel een idee om ze met Allways te vullen, zou je zadel vleugeltjes kunnen geven.... en wie wil dat niet)
Wie overigens een zadel van ons zou aantreffen met deze onzin er in krijgt van ons een Kieffer zadel helemaal gratis en voor niks !
unamie schreef:zadelmarkt zadels is bagger kwaliteit..![]()
ze zijn scheef slecht gevuld, leer is meestal slecht etc.
en ze worden NIET in Italie gemaakt maar in India en China
niet door paarden mensen maar door goedkope werknemers is elkaar geflanst
inkoop kosten deze zadels 50 euro
en je begrijpt vast wel dat je voor 50 euro geen goed zadel kan kopen
heb je weinig geld...
koop dan een 2 hands wintec of een ander merkzadel (die je opnieuw laat vullen naar je paard)
dat is altijd beter dan een waardeloos zadelmarktgeval
jennifer87 schreef:sorry maar hoe weet jij dit zo zeker?
jennifer87 schreef:maar dan kan divoza ook geen zadels voor 199.95 euro leveren :S
ook al zijn die minder van kwaliteit, ze kunnen voor iemand met een laag budget nog wel goed zijn..
Deniies schreef:ik heb al heel veel omkosten en ik wil hier gewoon geen gezeik mee dus daarom deze vraag!