Help!! Welk zadel heb ik ?????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Oliebollie

Help!! Welk zadel heb ik ?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 12:10

heeyheey

misschien een beetje stomme vraag Bloos .. maar ik doe waarschijnlijk dit zadel weg en wil graag weten wat voor merk het nou is......

op de achterkant staat een witte streep met daaronder appaloosa Italy en een zadelhoes van Prestige.. maar er zit een plaatje op van Hippos.
ik heb me laten vertellen dat het nieuw 1700 euro koste maar omdat dat plaatje van Hippos erop zat.. anders was het 2400
( weet het niet zeker(!!!!!) ..heb hem van me instructrice over gekocht want die kon er niks meer mee )
het is een springzadel met hele dikke kniewronge

op internet kan ik er niks over vinden. Misschien dat iemand er iets meer van weet Bloos

en misschien enig idee wat ik dan voor het zadel kan vragen ??
( zitten wel krasjes op de achterkant en beetje slijtage bij de beugels )
ik weet niet hoe oud het zadel is maar het is nog geen 3 jaar gebruikt...

oh sorry ,maar heb geen duidelijke foto's want het fototoestel is dood verklaart

XxX Mer

Anoniem

Re: Help!! Welk zadel heb ik ?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:15

Het is iig een Prestige-zadel, alleen, een aantal jaren geleden, was het merk nog niet zo bekend. Toen heeft het Hyporama-concern samen met Prestige een aantal zadels in Nederland op de markt gebracht. Waaronder een springzadel, ik meen de Olympia. Dat er op het plaatje Hippos staat, komt omdat dat door Hyporama erop gezet werd.
banketstaaf, want als er Prestige op had gestaan, had het nu meer waarde gehad, terwijl het zadel wel uit die fabriek komt, en dus dito kwaliteit en garantie heeft.

Oliebollie

Re: Help!! Welk zadel heb ik ?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 11:43

heel erg bedankt Haha!