Ervaring Premiere Outdoor deken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daf

Ervaring Premiere Outdoor deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 10:04

Op de site van Piaffe staat het volgende aangeboden:

Een 100 % waterdichte en ademende outdoordeken premiere deken samen met een bijpassende staldeken in dezelfde bruine kleur.
Merk Premiere.
De outdoordeken is 340 grams gevoerd, de staldeken 240 grams.
Een superaanbieding.
Beide dekens hebben dubbele borstsluitingen ( de outdoor zelfs met musketons ), kruissingels, bilriemen, staartflap, schoftbontje.

Heeft iemand ervaring met een deken van Premiere?? Ik heb er nog niet zoveel over gehoord.

Nathalie84

Re: Ervaring Premiere Outdoor deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 10:38

Afbeelding

bedoel je deze? ik ben tevreden over de winterdeken (staldeken geen ervaring mee)
Hij is lekker warm en stevig genoeg voor de niet slopers onder de paarden. Ik heb zelf geen sloper. Bij mij is altijd waterdicht gebleven, maar onze paarden staan niet 24 uur buiten, maar een flinke bui kan hij wel hebben.

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 10:57

Ja die bedoel ik inderdaad. In de winter staat Kyra ook niet 24 uur buiten. Bovenstaand is nu als set te koop voor € 75,- en dan krijg je er ook nog een bijpassende longeerlijn bij Lachen daar doen we het voor. Vind het niet duur en moet beide toch hebben. Bij de staldeken kan ik zo mijn regendeken erover heen doen, dus dan kan die ook buiten.

Ken alleen niet het merk niet zo goed, vandaar.... en op internet kan ik vrij weinig vinden over de kwaliteit (ervaringen).

Thanx

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:06

ik heb ook een regendeken van premiere, die vind ik niet van minder kwaliteit. Deze deken kan beter tegen een regenbui dan de regendeken van premiere Nagelbijten / Gniffelen

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 12:15

Heb een regendeken van Pagony en die is echt uitstekend, ook met de regen van de afgelopen dagen is ze overal kurkdroog.

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:28

Ik heb de regendeken van Premiere, mijn paard staat met slecht weer niet heel veel buiten, maar een flinke bui en afspuiten onder de slang (modder) kan ie zeker hebben.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:35

bij mij worden ze er erg klef onder. Niet dat maar alsof ze niet ademen....maar goed over deze dikke deken ben ik wel zeer tevreden.

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 15:06

thanx alvast voor de info, hoop op nog meer reacties, maar denk wel dat ik deze set ga kopen, vind de kleur ook wel leuk en de prijs is zeker leuk Lachen

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 15:56

Wij hebben er vorige winter een ongevoerde regendeken van gekocht maar vind hem niet goed. Aan de sluitingen aan de voorkant ging er al snel wat kapot, bilkoorden lagen er snel af, loopsplit is een stukje uitgescheurd (mijn paard is geen sloper van zn eigen deken, die sloopt ze alleen van anderen Knipoog ). Waterdicht was ie op een gegeven moment ook niet meer, hij is nu gewassen met waterdicht spul dus over een tijdje zien we wel of dat geholpen heeft.