wie heeft een br event dekje? in het wit met zwart randje. ik heb op best veel sites geken maar ze hebben deze kleur nergens. wie heeft er dus het event dekje in het wit met zwart randje?
ik ben in ieder geval op zoek naar een mooi zadel dek wit met brede zwarte rand.. de rand mag geen wit meer laten zien dus geen "zwart touwtje" er op. ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. in ieder geval een echte zwarte rand van stof wie weet een mooi dek. mijn zus wil namelijk waarschijnlijk deze winter wedstrijden beginnen en een wit dekje op een schimmel is niet mooi (het dekje is altijd witter ) dus vandaar een zwarte rand dan valt het niet meer op. wit vinden we namelijk toch het mooist sorry voor mijn hyperlange verhaal. i know i'm irritating
Ik weet geen dekje zoals jij die omschrijft, maar wat ook mooi op een schimmel staat is een zwart dekje met een wit randje. Daar mag je ook gewoon mee starten. Ik weet niet of je het wat vind? Dit is er zo een: http://www.mijnalbum.nl/Foto=XB8NC3MU
Dat wat jij noemt; ik heb alleen witte dekjes gezien met een bordeaux, donkergroene of donkerblauwe rand... en daar stonden dan ook nog paardjes op enzo, lastig. Misschien eens bij de ruitersportzaak in de buurt vragen? Misschien kunnen ze zoiets wel bestellen.
ik zet anders wel ff een foto neer van mijn paard... dan kunnen jullie beoordelen wat voor dekje het mooist zou zijn!! helemaal wit is iig niet mooi want die zijn altijd witter dan het paard..
persoonlijk vind ik wit op een schimmel helemaal niet storend. Hangt natuurlijk wel van je schimmel af, als je er een hebt die wat gelig oogt, dan zal het inderdaad niet mooi staan.
In mijn profiel heb ik wel een paar foto's staan van een wit dekje op mijn witte schimmel.
Ik heb een groene met een beige randjes, hij is alleen perongeluk met handschoentjes meegewassen en nu is hij groen met licht groen randje . Vind het een heel fijn dekje, maar zag laatst dat er stiksels loslieten en er miniscule gaatjes in komen . Wit met zwart randje bestaat inderdaad niet
zou je ook op wedstrijd kunnen met zo'n dekje met bontjes. die ligt precies om het zadel heen en dan zie je alleen maar de bontjes mijn zus vind dat erg mooi..
<-- deze dus..
of kun je deze ook als chabrakje gebruiken (ik heb gehoord van wel..)