Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karoliefje_ schreef:Lederen zadels zijn kieffer en jc wel fijne zadels.
Kieffer wien?! Weet niet zeker of het die is, maar kieffer heeft in iedergeval een zadel dat neicht naar dressuur
Karoliefje_ schreef:Lederen zadels zijn kieffer en jc wel fijne zadels.
Kieffer wien?! Weet niet zeker of het die is, maar kieffer heeft in iedergeval een zadel dat neicht naar dressuur
Roelke_ schreef:Wintec Isabell Werth. Ik vind het iig een superfijn zadel, en er worden op marktplaats veel nieuwe aangeboden, vooral in 17 inch is mij opgevallen. Dan zijn ze ongeveer rond de 600 euro. Ik heb dit zadel liggen op een redelijk ronde haflinger met weinig schoft.
fjordnina schreef:Roelke_ schreef:Wintec Isabell Werth. Ik vind het iig een superfijn zadel, en er worden op marktplaats veel nieuwe aangeboden, vooral in 17 inch is mij opgevallen. Dan zijn ze ongeveer rond de 600 euro. Ik heb dit zadel liggen op een redelijk ronde haflinger met weinig schoft.
Dit is echt een dressuurzadel. Ik ben juist op zoek naar een vzh wat eventueel mag neigen naar dressuur.
Manonnetjj schreef:ik rij wel eens op het boomloze zadel van mijn vriendin, en dat zit heel erg lekker, en valt in ongeveer de juiste prijsklassen. het is alleen weel heel anders dan een gewoon dresuur zadel of veelzijdigheids zadel.
voor info kan je even kijken op www.boomloosrijden.nl