dressuurbeugelriemen bates?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

dressuurbeugelriemen bates?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 18:44

Ik heb sinds gister een nieuw dressuurzadel. Ik had de dressuurbeugelriemen van bates erbij gevraagd. Maar nu lijkt het wel of die heel lang zijn (zijn van die riemen met haakjes in leer). Ik ben zelf maar 1.65 maar als ik zo vergelijk met de lengte van mn vorige riemen, dan zit ik echt al op het laatste gaat (dus het kortst). Ik vraag me af of deze niet te lang zullen zijn. Hoop van niet. Heb ze gister nl niet gelijk geprobeerd aangezien mn beugels nog thuis lagen en dus heb ik maar beugels met riemen geleend van iemand. Weet iemand of deze heel lang meten of kan een gemiddeld mens er ook een eind mee weg?

Trieske_

Re: dressuurbeugelriemen bates?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 23:23

als ze nu al op het laatste gaatje zitten zijn ze straks zeker te lang, ze rekken nog uit dus moet je er gaatjes bij gaan maken.
ik ben zelf ook niet echt lang (1.63) en mijn beugelriemen zijn geloof ik 1.40M.
Vraag gewoon of je ze nog kunt ruilen.

pmarena

Re: dressuurbeugelriemen bates?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:47

De riemen van Wintec (Webbers met haakjes , kunstleer) zijn in lange en korte maat te krijgen.

Je zou dan verwachten dat ze van Bates ook in 2 maten verkrijgbaar zijn , en dat je nu de lange maat (standaard) hebt meegekregen ?

Gewoon even contact opnemen met je leverancier om te vragen of ze ze ook korter kunnen leveren.