Ik wil voor m'n paard een paar neopreenspringschoenen gaan kopen. Het is een kwpner van 1.63m voor foto's zie profiel. Welke maat zou ze ongeveer hebben?
ligt ook heel erg aan het merk/soort springschoenen en de hoeven van het paard. Een paard met platvoeten komt al snel in xl. Een gewoon rijpaard met nette voetjes in een M of L. (ik werk in een ruitersportzaak en krijg dit soort vragen regelmatig)
Heb even gekeken. Had eerst rubbere springschoenen maat M. wil nu een paar neopreenspringschoenen van HH kopen, of die van eskadron met bontrandje. Had gehoord dat neopreen springschoenen kleiner vallen, heb hier zelf geen ervaring mee dus vandaar dat ik het even vraag.
Ik had rubberen in maat M maar nu heb ik NEW's gekocht en die moet ik echt in S hebben... Ik vind je paard echt geen grote voeten hebben hoor... M? (of neem de foto mee naar de ruiterszaak?)
Ik denk dat L wel moet passen. In een topic bij Paardenspullen te koop zag ik dat je interesse hebt in Harry's horses springschoenen. Die gaan wel passen hoor! Mijn tweelingzus heeft die ook in maat L voor een kwpn'er van 1.75