Physiopad inlages

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

somokkele

Physiopad inlages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 21:55

Wie kan me helpen met dit, eigenlijk maar kleine, probleempje.

Sinds enige weken ben ik de trotse bezitter van een Barefoot London incl physiopad. Alleen........het kost mij bloed zweet en tranen om die rubberen inlages (volgens mij heten ze zo), die los worden bij worden geleverd, in de pad te stoppen.

Weet iemand een snelle en slimme manier om dit op te lossen. Ben al bezig geweest met een plastic zak, en een handdoek.... Uiteindelijk lukt dat wel, maar het moet toch beter en sneller kunnen... Dus, heel graag tips om dat wat simpeler te maken!!

pmarena

Re: Physiopad inlages

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 07:43

Veel vrouwen laten het hun vriend doen , schijnt goed te werken Tong uitsteken

Anouar hier op Bokt vond talkpoeder DE oplossing dacht ik Ja

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 12:04

Haha, goh, toch vriendje maar inschakelen dan...... Brute kracht!

Talkpoeder zal ik een keer proberen, kijken of dat werkt...

Nog meer tips iemand??

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:22

Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee Verward Misschien heb ik wel de ideale manier uitgevonden Vork

Ik pak zo'n inlage vast bij de voorkant, en ga met mn hele arm in de pad, dan zit ie in een keer goed, en haal ik mn arm er weer uit Pling Just that simple Lachen

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 12:43

Heb ik ook geprobeerd, maar heb te dikke armpies denk ik, kom niet meer terug zonder die inlage weer mee terug te nemen.....

Soma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:30

Hoe bevalt het Barefoot zadel? Ik heb net een testzadel besteld, ben zo benieuwd, heb nooit op een boomloos zadel gereden.

Groetjes

Soma

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 16:31

ik had het probleem dat het wel paste maar dat toen ik mijn armen eruit haalde ze vol met krassen zaten van die stof aan de binnenkant (praat over bf)

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 09:10

Het zadel bevalt gewelidg, ik heb de dressuur trouwens. Het is wel even wennen als je van een Engels zadel afkomt, maar met een paar dagen zat ik als een huis!!

BJ (mijn paardje) loopt nu ook ruimer en meer ontspannen, van 2 kanten uit is het een goede keus geweest! Daarnaast vind ik het nog een stoer zadel ook (wel groot heb maat 2). Het zadel valt nu eindelijk niet weg op mijn paard (hij is nogal aan de maat nl). Ik wil nu al niet meer anders!!

Inmiddels heb ik trouwens mijn vriend aan het werk gezet, en die heeft toch een handige truc gevonden. Men neme een plastic vuilniszak (zo'n 25 liter is dat geloof ik). Dan doe je de inlage hierin met de smalle kant naar het dichte deel van de zak. Zorg dat je aan de bovenkant een klein stukje zonder zak houdt. Pak deze vast (ik vouw hem een beetje dubbel) en schuif hem in de pad. Dan het uiteinde door de pad heen vasthouden en trek de zak weg. Nu 3x geprobeerd en het werkt!! En het werkt goed haha!!