bandages

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JeDe

bandages

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 12:29

Hallo,

Ik heb een tijdje terug iemand zien rijden met een soort van witte "kant & klaar" bandages. Ze lijken op bandages, maar je doet ze net zo om als de meeste beenbeschermers. Het materiaal is heel flexibel, en volgens mij heeft de bandage een klittenbandsluiting. Ik heb de meeste online ruitersportwinkels al bezocht, maar ik kan ze daar niet vinden. Wie weet wat ik bedoel en waar ik ze kan kopen?
Alvast bedankt!

Evikes

Re: bandages

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 12:35

Bedoel je deze:
Afbeelding

Ik weet enkele ruitershops die zo'n beschermers verkopen, heb ze zelf ook maar al deze ruitershops liggen in België, dus ik denk niet dat je daaraan iets hebt.
Je kan ze ook via internet bestellen : bv. op www.piaffe.nl

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 12:36

Afbeelding
bedoel je zoiets?
dat zijn 3 in 1 beschermers.

Rowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:28

Dat zijn boots heel veel ruitersport zaken verkopen het al dus je hoeft waarschijnlijk niet lang te zoeken Tong uitsteken
Tong uitsteken

JeDe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 23:41

Nee, die van de foto's zijn het niet. Het zijn echt van die flexibele lappen die het been rondom bedekken tot onder de kogel. Ik heb ze helaas niet van heel dichtbij gezien, dus details weet ik niet. Maar ik geef nog niet op en ga nog een tijdje zoeken.
Toch bedankt!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:44

Bedoel je echt van die soort bandages? Denk dat ik wel weet wat je bedoelt, ga ze even zoeken

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:45

Altijd geknoei met bandages? Met Indra Legwraps is dit probleem voor altijd opgelost. De Legwrap is een handige bandage die u d.m.v. klittenband eenvoudig om het been slaat. Geeft veel ondersteuning door het elastische materiaal. Vervaardigd met 5mm neopreen tussenlaag voor optimale ondersteuning en bescherming. Per set van 2 stuks.
€ 49.50

Afbeelding

Bedoel je deze?

JeDe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 17:01

Nee, die zijn het ook niet...

JeDe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 17:06

Die ik gezien heb zijn helemaal hagelwit, ook de (klittenband?)sluiting. Ze hebben wel een voorgevormd model, maar zijn niet hard zoals de meeste beschermers. Ik heb ze gezien in Exloo tijdens het losrijden van de vijfjarigen die deelnamen aan de PAVO selectie. Misschien dat iemand anders ze ook heeft gezien? Ze lijken me ideaal om te gebruiken bij een niet al te geduldig paard.

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 18:16

Funda! (denk ik) Bij de Paardendrogist - www.paardendrogist.nl - zoeken naar beenbeschermers en dan naar stretch & flex, kan haast niet anders of deze bedoel je... En dat voor iemand die tegen het gebruik van bandages is Bloos maar als iemand ze dan toch wil gebruiken, lijken deze dingen me iig. beter dan de normale bandages Knipoog .

JeDe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 21:28

Ze lijken er op, maar zijn het niet helemaal. Toch bedankt!

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:49

Wanderers schreef:
Funda! (denk ik) Bij de Paardendrogist - www.paardendrogist.nl - zoeken naar beenbeschermers en dan naar stretch & flex, kan haast niet anders of deze bedoel je... En dat voor iemand die tegen het gebruik van bandages is Bloos maar als iemand ze dan toch wil gebruiken, lijken deze dingen me iig. beter dan de normale bandages Knipoog .

Daar dacht ik ook meteen aan.
Heb je het al gevonden?

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 21:57

JeDe schreef:
Ze lijken er op, maar zijn het niet helemaal. Toch bedankt!

Graag gedaan, hoor! Als je ze weer eens ziet gewoon maar even op de man af vragen hoe/wat en waar Knipoog . Succes met verder zoeken.