mijn zadel schuift heel erg als ik rij. ik hoef maar even te draven of een volte te rijden en gelijk zit het zadel scheef. ik heb al een andere singel gekocht maar het helpt niks weet iemand een oplossing ?
dit is het zadel:
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Ligt er waarschijnlijk ook wel een beetje aan dat je Fjord heel rond is en weinig schoft heeft waarschijnlijk...
Goed opzadelen, dekje goed in de kamer trekken en goed aansingelen voor je erop stapt.
...
ienna schreef:En inderdaad zorgen dat er een goede sjabrak onder ligt en geen dunne gladde.
Bitch schreef:ienna schreef:En inderdaad zorgen dat er een goede sjabrak onder ligt en geen dunne gladde.
In het bezit van ronde fjord, heb ik een prima passend zadel, met een heel dun schabrak eronder.
ienna schreef:de TS zegt dat het zadel opmaat gemaakt is voor haar fjord, dus lijkt me dan wel dat er een zadelmaker bij is geweest!!
ienna schreef:En ik heb verder een goed passend zadel hoor, probeerde de TS alleen maar een tip te geven...
Citaat:de TS zegt dat het zadel opmaat gemaakt is voor haar fjord, dus lijkt me dan wel dat er een zadelmaker bij is geweest
cissy schreef:sinds wanneer worden Wintecs op maat gemaakt voor het paard???
Wintec is een fabriekszadel en geen handgemaakt zadel.![]()
Het op maat maken is waarschijnlijk alleen maar geweest dat de juiste (of juist niet in dit geval) boom erin is gestopt.