[WN] Is het een deurmat of is het een pad ?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Is het een deurmat of is het een pad ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 07:50

Anoniem

Re: Is het een deurmat of is het een pad ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 08:25

Nagelbijten / Gniffelen
Ach mooi is mooi, dus als je ze leuk vindt... Haha!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 22:40

Zo word je dus miljonair Knipoog . Ik ga morgen maar eens naar de Blokker kijken of ze daar nog leuke deurmatten, ehh pads, hebben Knipoog . Als ik wat vind kan ik ze misschien ook verkopen voor het tig-dubbele!
Zo zie je maar, nooit zomaar vertrouwen op "nieuwe" uitvindingen.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 04:26

Kun je daar ook je voeten op vegen Haha!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 08:40

Nou, een deurmat is vaak wat goedkoper dan een pad dus als de blokker nog leuke kleurtjes heeft ... Haha!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:01

ik meen me te herinneren dat Sugarmiss een dixie onderlegger had en dat die haar erg goed beviel?

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 16:45

ik heb er ook ooit 1 gehad maar die is spoorloos verdwenen op mijn oude stal. wie o wie heeft er een mooie zwarte deurmat? Haha! Ik was er overigens niet echt tevreden over, ik heb liever mijn voorgevormde wollen Mattes pad van een dood schaap Knipoog

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 16:52

Natascha schreef:
ik heb er ook ooit 1 gehad maar die is spoorloos verdwenen op mijn oude stal. wie o wie heeft er een mooie zwarte deurmat? Haha! Ik was er overigens niet echt tevreden over, ik heb liever mijn voorgevormde wollen Mattes pad van een dood schaap Knipoog

Heb je al eens voor de deur van de kantine bij je oude stal gekeken? Misschien ligt hij daar nog wel als deurmat Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 11:39

Ach , zo dramatisch vind ik dat toch niet hoor , er zijn wel meer materialen die voor verschillende dingen gebruikt worden...

Sympanova is tegenwoordig ontzettend populair onder pads en zadels , en dat is van origine ook gewoon een fijn zacht anti-slip douchematje Tong uitsteken

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 11:49

pmarena schreef:
Ach , zo dramatisch vind ik dat toch niet hoor , er zijn wel meer materialen die voor verschillende dingen gebruikt worden...

Sympanova is tegenwoordig ontzettend populair onder pads en zadels , en dat is van origine ook gewoon een fijn zacht anti-slip douchematje Tong uitsteken

Maar deur- en antislip matten zijn in de regel goedkoper dan pads. Als ze dan als zodaing verkocht worden is het i.m.o. pure oplichting Boos!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 12:02

Ja, zelfde materiaal gebruiken in een pad is logisch.. meerdere materialen hebben diverse gebruiksdoeleinden. Maar om puur het zelfde artikel een andere naam en bijbehorende prijs te geven.. dat ruikt wel een beetje naar volksverlakkerij...
Ik heb ook net gister een pad gekocht waarvan de onderkant van dat antislipmat is.. maar jemig wat een super pad lijkt me dit. Je blaast er zowat door heen, zo ademend issie, super lichtgewicht, érg leuk kleurtje (ja, 't oog wil ook wat...knál oranje dus.. als 'dutch design' heb je je naam hoog te houden natuurlijk), mooi gevormd, geconcourd e.d. Dus ookal is de onderkant van't zelfde materiaal als een douchmat.. ik voel me zéker niet genept met deze pad.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 12:19

Maar dat hoef je je met de Dixie pad toch ook niet te voelen ?

Het wordt verkocht als een goed doorluchtende en straaltjes-zweet-afvoerende pad , en dat is wat hij doet...

De HAF pads zijn ook heel mooi met sympanova onderkant en Airolon (Spacer) bovenkant , de onderkant is dus een douchematje en de bovenkant wordt o.a. veel gebruikt in sportschoenen , maar het materiaal is super.

Een Anky-pad stelt qua materiaal ook niks voor , en wat denk je van die luchtgevulde pads waar gewoon bubbeltjesfolie inzit ? Tong uitsteken

Je HOEFT het niet te kopen , sowieso is alles waar een paard op staat ineens veel en veel duurder dan hetzelfde materiaal voor ander gebruik. Men heeft het er voor over blijkbaar.
Zo vind ik de pads voor boomloze zadels ook zo asociaal duur , zo bijzonder is het allemaal niet

Dixie verkoopt dit materiaal als pad , veel mensen schijnen er blij mee te zijn , ik zou het ook nooit direct op het paard willen gebruiken... maar dat is ieders eigen keuze.

Het is wel lekker stevig en soepel en lucht door als een tierelier , ik heb ook al plannen met dit materiaal hoor voor Innova Tack , wordt al een tijdje aan gewerkt Ja

Bij ons voor de patatzaak ligt er overigens ook een deurmat van Tong uitsteken

Roxannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 14:34

het is een deurpad.........

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:49

Snap niet dat mensen zoiets doen, iets verkopen terwijl het eigenlijk veel goedkoper bij de blokker gehaald kan worden......

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:50

Dan haal je het toch bij de blokker?
Ze verkopen de pad niet aan de meter, maar netjes afgebiesd, met stukken leer waar de singel komt en gecontourd als je het mij vraagt.

Neopreen is eigenlijk duikpak.. is toch ook schandalig dan!?
koop je liever ene duikbak ipv een singel.

Je hoeft het niet te kopen.

Maar er zijn altijd mensen die een slaatje slaan uit een idee en er zijn altijd mensen die dat slaatje kopen..

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:47

Had niet verwacht dat mensen dit deden.
En idd koop dan maar een deurmat bij de blokker.
Maar ik zelf hou het gewoon bij een westernpad Knipoog

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 14:34

Ik heb nog twee Dixie pads liggen, nooit gebruikt en eigenlijk wil ik ze wel kwijt...