Wintec kniewrongen??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Germatje

Wintec kniewrongen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 17:55

Hoi allemaal,
ik heb een hele tijd terug een wintec zadel gekocht (2e hands) maar nu zaten er geen knie wrongen bij ( kwam ik een beetje laat achter maar goed) Nou dacht ik, die koop ik wel even bij de paardenwinkel: Nou niet dus! Dat moet logischer wijs besteld worden, is geen alledaags product, nou zo gezegt zo gedaan, besteld.
Nu: 3 maanden later, 1x gebeld en 1x langeweest. Ja bestelling komt er aan, duurt erg lang (oh toch Knipoog ) Maar nou heb ik dus al 2 maanden niks gehoort; conclusie is dus, slechte service. Er werd wel bijgezegt dat ze 20 euro waren.
Volgende paardenwinkel: Ja is met een week binnen, waren ze inderdaad, wat is de prijs: 31 euro Vork
Okee, ik ben dus niet gek. Ik een andere internet winkel bellen, ja idd 20 euro, maar er komen nog een berg verzendkosten + toeslag bij, dus dan kom ik om 28 (?) euro uit, of ik moet nog wat extra's kopen zodat ik boven de 25 euro uitkom, dan is de verzend + toeslag wat minder.
Snappen jullie het nog??
Nou zullen jullie denken, wat is het probleem? bestellen?! Ja graag, maar ten 1e heb ik niks nodig en ten tweede heb ik ooit een email gekregen van het bedrijf (?) die de wintec doet hier in nederland en die konden ze zo opsturen als ik ze niet kon krijgen. En ja natuurlijk, email kwijt!
Vraag is dus: Wat moet ik hier nou mee en weet iemand het telefoon nummer/ email adres van een wintec distributie centrum ofzo?? Dan regel ik dat liever rechtstreeks want ik word hier een beetje gek van, ik heb geen zin om opgelicht te worden, ook niet voor 10 euro...

(Ja beetje paardenwinkel gefrustreerd Knipoog hoop trouwens dat het hier hoort?)

Cemlys

Re: Wintec kniewrongen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:11

ik heb extra van die grote besteld bij een winkel in uitverkoop (ook die kosten normaal 30€) maar door de uitverkoop heb ik ze voor 20 incl verzenden gekregen. Ik denk dat ze overal zoveel gaan kosten hoor. Weet niet echt een zaak waar je ze apart hebt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:40

Zijn het wrongen waar de harde kant van het klittenband aan de wrong zit en het zachte op het zadel?

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 22:38

ik heb nog een paar (kleine) dressuur wintec wrongen liggen
je mag ze gratis hebben als je wilt Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 23:18

ff een post voor een abo'tje op dit topic.
Wil grotere, maar plaatselijke shop kan ze niet bestellen, en bij internetshops zie ik ze ook nooit...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 07:03

Maar waar zit nu het harde gedeelte van het klittenband (dus de harde haartjes)? Op het zadel of op de wrong?
Ik heb namelijk een paar liggen, maar ik weet niet of het volgens jullie normale of grote zijn (ik denk normale), en ik doe er niets mee (ze passsen niet op een forrestier springzadel omdat hier de klitjes precies andersom moeten zitten). Ik had ze dus gekocht voor een forrestier zadel, maar ze passen niet. Ik weet het merk niet meer, ze liggen er al een tijd ongebruikt (ik zal ze zelfs weer even moeten opzoeken).

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 08:31

Volgens mij heeft Wintec inderdaad de stugge kant van het klittenband op e wrongen zitten en is het zadel de zachte kant.

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 08:48

op de wrongen zelf zit het klitteband dus die plak je zo op het onderste zweetblad....altans bij wintec dan

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 13:55

Ja idd, op de kniewrongen zit dus het 'harde' van het klitteband. En Unamie erg bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik grotere zoek, het is echt voor op een wintec 500 bedoeld, zodat ik steviger zit met springen en me moeder ook Knipoog (maar die springt niet meer hoor haha) Ik denk dat de dressuur versie voornamelijk lang zijn?
Maar ik ga nog 1 winkel in de buurt bellen, en anders bestel ik ze bij divoza, alleen weer jammer van de verzendkosten...

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 20:26

Huh wat vreemd, bij een ruitersportzaak hier in de buurt kun je ze gewoon zo krijgen?! Ik weet niet precies voor hoeveel..

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:13

Ik heb 1 van de 2 kleinste:
Afbeelding

Ik kan wel even opzoeken welke het precies zijn. Ze zijn nooit gebruikt. Heeft iemand interesse?

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 21:17

germie schreef:
Afbeelding

die rechts onder heb ik

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 22:17

He waar heb jij die foto vandaan? Ik heb alles op internet afgezocht, maar dat kon ik niet eens meer vinden Clown
Maar ik moet dus die rechts boven hebben, die rechts onder zijn voor springen niet echt handig denk ik!

Ramsesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 09:24

jah die onderste zullen ook niet passen op je wintec 500 aangezien die voor lange dressuurzweetbladen gemaakt zijn. Hier kan je ze trouwn gewoon kopen in de ruitersportzaak (verhoefstraete in maldegem belgie )

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:41

Germatje schreef:
He waar heb jij die foto vandaan? Ik heb alles op internet afgezocht, maar dat kon ik niet eens meer vinden Clown
Maar ik moet dus die rechts boven hebben, die rechts onder zijn voor springen niet echt handig denk ik!

rechtsboven is VZH, rechtsonder is DRS en links is ook DRS, maar die zijn veel dikker

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 22:45

Jaah, die dikkerds zou ik wel willen hebben... Haha! Haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 09:28

Bij welke online ruitershop kun je deze kniewrongen bestellen??

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-06 11:03

Sorry daar kan ik je niet aan helpen, maar ik kan je wel vertellen dat ik bij paardenwinkel 4, ze rechtstreeks hebben kunnen kopen, de 3 ervoor waren niet zo succesvol, bij nr waren ze 10 euro duurder en de andere 2 reageeerden gewoon niet meer na enkele telefoontjes... Die 3 boycot ik nu dan ook Knipoog

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:43

ik wil die hele dikke, links.
maar weet ook niet waar ik ze kan bestellen. Hier bij de ruitersportzaak hebben ze ze in ieder geval niet.

Ramsesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:46

als je dressuurzadel hebt gekocht dan zitten ze er toch gewoon bij (ik heb ze er toch beiden bij gekregen)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:51

Citaat:
ik heb een hele tijd terug een wintec zadel gekocht (2e hands)

de vorige eigenaar was ze wss kwijt ofzo...Ik heb bij mijn tweedehands wintec ook geen wrongen gekregen, heb er ook niet achter gevraagd,wist ik veel...

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 00:29

Ik wist niet eens dat er verschillende maten hebben. volgens mij heb ik de medium, ze zijn wel fijn gevormd, de wrongen!

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 15:06

Ja ik had er ook niet aan gedacht, jammer maar goed, ik heb volgens mij nu ook medium, maar het zit toch wel lekkerder voor het op strand en met springen enz. en moeders is er ook helemaal gelukkig mee Haha!

ramnoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 12:42

Hier bij ons zijn ze ook gewoon te koop in de ruitersportzaken en liggen de prijzen idd rond de 30 euro.
Mss een tip voor je De Heimolen in Heerle, bij Bergen op Zoom.
Hebben ze meestal ook alles in de verkoop liggen en moeten niet vaak iets bestellen.
Succes.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:19

30 euro voor 2 van die dingetjes? Ik wist niet dat ze zo duur zijn. Maar goed, ik heb nog steeds een setje te koop.