Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sjietaah schreef:Aha.. Nee ik snap het nu.. Dan past het inderdaad niet.
Maar ik vind het erg vaag van hem dat ie je dan doorverwijst naar een nog duurder zadel..
En dat ie dan nog niet eens zelf komt kijken..
Sonja schreef:Paard krijgt na 2 weken een plek op de schoft, maar je denkt dat het zadel wel goed aangepast is? Ehhhhhhhhhh.........
juval schreef:viewtopic.php?f=128&t=655629
het blijft toch vreselijk moeilijk om als leek dit soort dingen te kopen, je bent toch afhankelijk van de expertise van de verkoper....
MSQuincyTE schreef:Als je paard een schuurplek krijgt volgens mij is dat dan een teken dat het zadel niet past
Sonja schreef:Is volslagen logisch. Door het gebruik zakt het zadel steeds verder in, en zal het de vorm van de boom aannemen. Dus ja, dat kan. Kijk voor de grap maar eens hoeveel zadels van 1 tot 2 jaar oud er te koop liggen wegens niet meer passen. Dat is niet omdat die zadels eerst wel pasten, die zijn uberhaupt nooit goed geweest. Maar omdat het leer soepeler wordt en het zadel z'n ' echte' vorm aan gaat nemen, gaat het pas na langere tijd beter opvallen.
PS die wijsheid heb ik ook niet van mezelf, maar ik heb onlangs een (erg goede en leerzame) zadelpasclinic gevolgd. Aanrader!
Sonja schreef:Offfffffffffff hij leest op Bokt. Niemand doet het, maar iedereen weet wat er besproken wordt......
Sonja schreef:Offfffffffffff hij leest op Bokt. Niemand doet het, maar iedereen weet wat er besproken wordt......