Ik weet het..weeeral een bandagevraagje

Voor mijn paardje gebruik ik eigenlijk niet veel beenbescherming : bij het springen wel peesbeschermers en strijklappen en ook voor het rijden in de buitenpiste ( als de ondergrond echt vies is). Nu ben ik sinds kort wel een paar dagen per week zwaarder aan het trainen en is me door mijn instructrice bandages aangeraden.
Heb me dan een paar setjes gekocht : elastische en fleecebandages. De elastische ga ik nog niet gebruiken, want heb nog geen onderbandages en heb begrepen dat deze toch meer "schade" kunnen aanrichten.
Dus ga ik vandaag de fleecebandages maar eens proberen. Het probleem hiermee ( heb het gisteren ook geprobeerd) is dat ze steeds naar beneden schuiven : hiermee bedoel ik als ik wil beginnen met ze rond het been te draaien beginnen ze rond te draaien, weg te schuiven...

Ik heb ook al een paar mensen gevraagd maar ze wisten er ook het fijne niet van : zijn vnl springruiters en gebruiken allemaal peesbeschermers en de mensen die in de manege op de lespaardjes rijden die wisten er nog minder van af dan ik...
Ik ga het zaterdag zeker aan mijn instructrice vragen maar zou het toch graag zelf al een paar keer oefenen...dus iemand een paar tips?
Thanx!!