wat voor bitje?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TijnieJjJ

wat voor bitje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 13:19

hoi, ik heb een pony die nogal sterk (zwaar) in zijn mond is. ik rij nu met een dubbel gebroken bitje met een koper stukje er tussen, maar hij loopt er niet echt lekker op. krijg hem wel rond maar niet echt gemakkelijk. wat voor bitje moet ik eens proberen?? Alvast bedankt Knipoog

GeJe

Re: wat voor bitje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 15:17

Ik zou niet afgaan op de tips die je hier gaat krijgen, maar het overleggen met je instructeur. Er zijn namelijk geen bitten die je standaard kunt inzetten voor bepaalde problemen.

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 15:26

moet idd overleggen met me instructrise maar ze is op vakantie komt bijna weer terug maar bedankt voor de tip he!! Haha! moet idd overleggen met me instructrise maar ze is op vakantie komt bijna weer terug maar bedankt voor de tip he!!moet idd overleggen met me instructrise maar ze is op vakantie komt bijna weer terug maar bedankt voor de tip he!! Pling

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 16:40

Hehe.. nou, je bent wel heel dankbaar zo te zien Knipoog Hehe.. nou, je bent wel heel dankbaar zo te zienHehe.. nou, je bent wel heel dankbaar zo te zien

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 16:44

Nou als je geen haast hebt dan wacht tot je instructrice terug is meid. Wij kunnen hier niet zein wat wel en niet prettig is voor je pony.

Het bit is vaan de oplossing niet dat zal je vast weten. Sterk zijn in de mond los je met rijden op en niet met een ander bit. Maar binnen de normale trensbitten kan je best varieren. Soms is enkelgebroken of ongebroken fijner dan dubbel gebroken.

TijnieJjJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 19:11

sorry had niet door dat ik het 2 x had geschreven haha me comp deed weer eens gek! Bloos

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:37

nou de mijne dus ook.. hahaha.. lag dus niet aan jou waarschijnlijk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 20:59

WD-V --> HAR