Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ankem schreef:Fryso zadel van het tweespan. Dat zadel heeft een heerlijk diepe, zachte zit. Wrongen en zweetbladlengte kun je naar eigen wensen laten aanpassen.
MyFee schreef:Kieffer Lusitano! De mijne is (tweede hands, wat je echt niet kunt zien) voorheen op maat gemaakt voor diegene, die veel op mij lijkt! Ik pastte er precies in.. Het zadel heeft een hele diepe zit, met kniesteunen bovenop de zweetbladen (komt niet vaak voor) Het is een zeldzaam zadel, dus het wordt wel wat gezoek!!
Echt een aanrader, ik doe het zadel nooit van me leven nog weg!
deschels schreef:ik ben zelf ook niet al te groot 1.63 en heb sinds kort een euroriding luxor.
Ik pas er perfect op. Zweetbladen zijn ook niet al te lang.
deschels schreef:ikzelf vond de diamant minder fijn zitten als de luxor maarja dat is ook een kwestie van smaak. Ze pastte wel beide goed op mijn paard..
Heb trouwens ook het Dr.ruiterhuis laten komen.
deschels schreef:ik ben zelf ook niet al te groot 1.63 en heb sinds kort een euroriding luxor.
Ik pas er perfect op. Zweetbladen zijn ook niet al te lang.
Ilindra schreef:
mynique schreef:deschels schreef:ikzelf vond de diamant minder fijn zitten als de luxor maarja dat is ook een kwestie van smaak. Ze pastte wel beide goed op mijn paard..
Heb trouwens ook het Dr.ruiterhuis laten komen.
super leverancier, niet waar? tenmionste zo heb ik mogen vernemen bij mensen bij mij op stal. goede service enzo.
Hij heeft buiten de euroriding ook meerdere types zadels, dus er moet er toch een tussen zitten voor mij.
wat vond jij minder aan de diamant??
mynique schreef:Ilindra schreef:
Heeft daaleman niet een erg vlakke zit??? kan het mis hebben hoor? heb vroeger een daaleman gereden en die vond ik zo....vlak. Maar ja dat was vroeger.
mynique schreef:MyFee schreef:Kieffer Lusitano! De mijne is (tweede hands, wat je echt niet kunt zien) voorheen op maat gemaakt voor diegene, die veel op mij lijkt! Ik pastte er precies in.. Het zadel heeft een hele diepe zit, met kniesteunen bovenop de zweetbladen (komt niet vaak voor) Het is een zeldzaam zadel, dus het wordt wel wat gezoek!!
Echt een aanrader, ik doe het zadel nooit van me leven nog weg!
Ja ik heb daar ooit ook eens op gereden. Wellicht dat ze deze ook hebben.
Ik heb hem aan mijn lijstje toegevoegd om eens te proberen. Ben reuze benieuwd!