Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Qimm schreef:Dit is zo'n moment opname en je kent de achtergrond niet, ik zou er niet over oordelen
bizzybijtje schreef:okEvengoed bedankt. P.S. het was geen moment opname, ik heb een tijdje gekeken
KarinvdM schreef:Ik ga vaak genoeg naar buiten om uit te stappen, gewoon met s&t. Moet ik dan eerst een ander hoofdstel gaan pakken voordat ik naar buiten ga???
Zandruiter schreef:Het valt me op dat er op Bokt veel mensen zitten die maar wat neerzetten en alles wat voor gevorderde ruiters gewoon gebruiksartikelen zijn, wordt afgeschilderd als dierenbeulerij.
Van mijn ervaring moet ik het niet hebben maar ik kom uit een paardengezin en zie, hoor en lees meer dan genoeg.
BrittKitt schreef:Dat jij op eventjes kijken kan zeggen dat zij niet eens een stukje stapt aan lange teugel vind ik toch wel apart, wie weet heeft ze de drie voorgaande kilometers wel gestapt of wat dan ook, weet jij veel?
En hoe weet jij of dat paard misschien wel lekkerder loopt op stang (en evt trens) dan op alleen een trensbitje of wie weet zelfs bitloos?! Vind dat je een beetje snel oordeelt en ook een beetje raar oordeelt eigenlijk