Dobert slechte service???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Dobert slechte service???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 11:36

Ik had een hele mooie frontriem besteld van Stallmeister van Dobert. Had hem gezien maar het was een cob maatje en heb echt een full nodig. Nu hebben ze die voor mij besteld bij Dobert, met het nummer van het kaartje een een beschrijving, je zou zeggen dat dat moet lukken. Nou komen ze met de meest verschrikkelijke frontriem op de proppen, totaal niet die ik besteld had!!
Nu is dit niet het eerste voorval, want een vriendin had precies hetzelfde meegemaakt, ze sturen zomaar wat op en je moet er nog weken op wachten ook. Nu hangt het cobmaatje niet meer in de winkel en zo 1,2,3 kan ik hem op internet ook niet vinden. Heeft er iemand een tip, want ik wil alleen die ik gezien heb. Wie heeft er nog meer rare ervaringen met Dobert???

Zilly

Re: Dobert slechte service???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 15:20

Ik heb geen ervaringen met de service van Döbert. Bij www.ooteman.nl verkopen ze een groot deel van het assortiment Döbert frontriemen...

Succes

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 16:19

Ja, maar daar kan ik niet goed zien of ik de juiste bestel.

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 21:12

Even bellen

Ulony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 21:15

wij zijn bezig met het merk dobert, wij willen het ook gaan verkopen... misschien heeft de winkel wel gewoon een foutje gemaakt, en geven ze dat niet toe, schuiven ze het af op de fabriek... gebeurd wel vaker. wat ik van dobert weet is dat ze super service en een nog betere kwaliteit van spullen hebben

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 21:19

Ik heb prima ervaringen met Dobert!! Ze hebben voor mij een frontriem aangepast zodat ie op mijn hoofdstel past (dubbele kopstuk) eveneens hebben ze dat hoofdstel naar mijn wens in elkaar gezet.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 21:41

Heb m'n S&T hoofdstel samen laten stellen, was er binnen 2 weken (in de winkel werd 4 weken aangegeven in eerste instantie), had alleen 1 'normale' sluiting ipv een blinde, maar dit werd heel snel geregeld! Prima service hoor als je het mij vraagt!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 08:14

Hier ook positieve ervaringen met Dobert.
Heb ook een S&T laten maken naar wens en deze was binnen 2 weken geleverd.
Misschien is het idd wat hierboven gezegd wordt, een afschuiving van de winkel op de fabrikant.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:39

dobert is zeker een goede firma, in de ruitersportzaak waar ik werk hebben we zeer goede ervarigen daar mee.

een mis communicatie is natuurlijk snel gemaakt, helemaal als je in het duits een bestelling moet doen.

je kunt er zelfs je hoofdstel op maat laten maken. wat de levertijd betreft meestal zijn ze redelijk snel wanneer de producten op voorraad zijn, wanneer dit niet zo is moet het dus nog gemaakt worden en duurt het natuurlijk langer.
daarnaast is het ook nog zo dat een winkelier meestal niet 1 ding appart wil bestellen omdat dan de verzendkosten vrij hoog zijn dan wanneer je een aantal producten besteld