Ik heb een JC dressuur zadel gehad, model Saphir. Is mij erg goed bevallen! Echt een heerlijk zadel, super zachte zit, veel kniewrong. Als ik ooit weer een dressuur zadel wil, dan zal ik zeker weer een JC nemen. De prijs kwaliteid verhouding vind ik ook erg goed!
Ik heb ook al 3 jaar een jc dressuurzadel en dat is een super zadel! Ligt op veel verschillende paarden en ziet er nog steeds super uit. Ik hoorde laatst wel dat de kwaliteit van de zadels die nu worden gemaakt achteruit is gegaan. Weet niet of dat waar is.
Ik heb ook nog een hele oude JC, eigenlijk nooit echt naar gekeken of het nou een springzadel of veelzijdigheidszadel is. Het zat voor mij in iedergeval voor geen meter. Inch maat was ook te groot voor mij denk ik.
ik had een jc dressuur,verkocht omdat die te klein werd voor me paard, nu heb ik een ander merk dressuur zadel, En een jc veelzijdigheid zadel gekocht, Vind jc echt een lekker zadel!
JC!! ben grote Fan Heb 10jaar een jc zadel gehad voor mijn pony, zat ZALIG! Kan nu niet meer wennen aan andere zadels En na 10 jaar zag het zadeltje er nog uit als een zadel van 2jaar oud ofzo, (terwijl er veeel mee gereden is, ook in de regen en op trektochten enzovoort!)
Geen goede ervaringen mee. Ze zitten niet fijn, liggen slecht op de paarden en de bomen zijn écht slecht. De breken zomaar zonder dat er een ongeluk oid aan te pas komt. Ik geef liever wat meer geld uit aan een kwaliteitszadel. Beter een tweedehands KN als een nieuwe JC....
eerst een kieffer gehad. Maar om het cru te zeggen, was ik na elke keer rijden bont en blauw daar beneden. Nu een JC ik heb nog nooit zo goed gezeten. Ligt als een huis op mijn paardje.
ik vind de JC erg goed voor hun prijs! ik heb een vzh zadel gehad, hij valt eerder naar de dressuur vind ik, echt super zadel! en nu heb ik een dressuur zadel nou ik rijd niet anders meer dan op dat zadel, vind hem zelfs lekkerder dan onze kieffer. ik vind het echt een aanrader!
Wij hebben in totaal 3 jc's gehad, ze bevielen erg goed. zaten niet helemaal naar mijn smaak, maar nooit problemen mee. Alleen dat na een jaar nadat wij het zadel hadden gekocht het zadel 'scheef' werd. Maar na goed opvullen is dat weer goed gekomen.
Momenteel een JC dressuur zadel, bevalt mijn zus erg goed. Vind hem persoonlijk niet super zitten