Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alane schreef:ik heb geen ervaring met een vliegendeken van kavalkade maar wel met 1 van S&K, ook met hals, wel een vaste, en te bevestigen aan het halster.. resultaat: pony haar hoofd kapot geschuurd.
Ik heb nu een rambo deken, sweet itch nogwat, en die past perfect , geen halster nodig en de hals is ruim genoeg dat ze rustig kan grazen of aan het achterbeen bijten zonder dat de deken hinderd.
ineke_ schreef:Alane schreef:ik heb geen ervaring met een vliegendeken van kavalkade maar wel met 1 van S&K, ook met hals, wel een vaste, en te bevestigen aan het halster.. resultaat: pony haar hoofd kapot geschuurd.
Ik heb nu een rambo deken, sweet itch nogwat, en die past perfect , geen halster nodig en de hals is ruim genoeg dat ze rustig kan grazen of aan het achterbeen bijten zonder dat de deken hinderd.
De sweet itch hoody is bedoel jij denk ik, die heb ik ook namelijk, ideale deken, blijft super liggen ! (mijn paard rolt veel en zit nooit scheef) Kost een paar centen maar dan heb je ook wat !!!