Henri de Rivel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elsje123

Henri de Rivel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 20:43

Heeft één van jullie ervaring met Henri de Rivel dressuurzadels? Zo ja, met welk model en bevalt het zadel enz.enz. Ik wil graag alles weten, ik had zelf nog nooit van het merk gehoord, maar iemand raadde met dit merk aan. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten Ellen

_RobinA_

Re: Henri de Rivel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:42

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 23:43

Unika schreef:
Ik heb een HDR-zadel. Foto's daarvan staan in dit topic: viewtopic.php?f=117&t=616915

Even offtopic, maar Unika: heeft jouw zadel een diepe of normale zit?

Weer ontopic: ik heb jarenlang een Henri de Rivel gehad (weet het model niet meer zo direct Bloos ) Héérlijk zadel! Jammer genoeg paste hij niet op mijn Arab. Ik heb dat zadel toen ingeruild voor een Kieffer. Tjeezes, wat heb ik daar spijt van gehad! De Kieffer zit belange niet zo fijn al de HdR. Het enigste zadel wat even fijn zat als mijn HdR was een KN... Dat zegt al genoeg over de kwaliteit van het zadel he Knipoog

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 01:24

Pellie schreef:
ik heb het model lexus en de wrongen zijn helemaal niet hard, niet dik, groot, lomp of wat dan ook. Lachen een erg fijn zadeltje, met comfortabele zit. dus kijk gewoon goed naar het model wat bij je past.

oudere modellen
eigen site

_RobinA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 21:29

@Precious20: mijn zadel heeft volgens mij een diepe zit. Enne, hij zit idd heerlijk! Wil nooit meer een ander zadel!!!