Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ratzzz schreef:zit inderdaad kopersmaak aan. We hebben ons laten vertellen dat ze dit dus juist lekker vinden.
pmarena schreef:Als het geen ontwijkende bewegingen zijn waaruit je op kunt maken dat hij het bit niet wil , dan is het gewoon een normale reactie zonder verdere bedoelingen.
Ik bedoel : als ik lig te luieren op bed maar ik weet dat de wekker bijna gaat , dan geeuw ik ook even en rek me uit voordat ik aan de slag moet
Overigens is schuimen helemaal niet zo leuk hoor.... is niks anders dan speeksel dat het paard niet weggeslikt krijgt , omdat er een bit in de weg zit in dat bekkie....daar omheen moeten ademen en slikken valt niet mee.... schuimen is iets onnatuurlijks dat een gezond paard zelf nooit zal doen maar alleen met een "handicap" zeg maar.....
pmarena schreef:Overigens is schuimen helemaal niet zo leuk hoor.... is niks anders dan speeksel dat het paard niet weggeslikt krijgt , omdat er een bit in de weg zit in dat bekkie....daar omheen moeten ademen en slikken valt niet mee.... schuimen is iets onnatuurlijks dat een gezond paard zelf nooit zal doen maar alleen met een "handicap" zeg maar.....