Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Javelin schreef:is misschien niet zo goed te zien op deze foto, maar dit is het nw. Ankyzadel en die heeft een vierkante lepel. zelf heb ik dat zadel ook en wil niets anders meer
Jodievanmij schreef:De barnsby avg heeft wel de ronde lepel maar het lijkt me ook sterk dat je die hebt want die worden al jaren niet meer gemaakt.. Maarja wie weet gaat anky over op ronde lepels.. Neem aan dat de ts zelf wel weet of ze een vierkante of ronde lepel heeft..Maar misschien is het weer een ander model... Who knows..
Mrijn schreef:Jodievanmij schreef:De barnsby avg heeft wel de ronde lepel maar het lijkt me ook sterk dat je die hebt want die worden al jaren niet meer gemaakt.. Maarja wie weet gaat anky over op ronde lepels.. Neem aan dat de ts zelf wel weet of ze een vierkante of ronde lepel heeft..Maar misschien is het weer een ander model... Who knows..
Het hele geval is nu juist dat TS dat niet weet en ws. een oor aangenaaid krijgt daar de ruitersportzaak. Het nieuwe Anky-zadel zal er nu zo'n 6 maanden zijn en dat is er een met een vierkante lepel! Er zijn geen andere modellen dan dat model, helaas.
estherL schreef:Javelin schreef:is misschien niet zo goed te zien op deze foto, maar dit is het nw. Ankyzadel en die heeft een vierkante lepel. zelf heb ik dat zadel ook en wil niets anders meer
Ik heb die ook en wil ook niet anders meer haha