Nieuw Anky zadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kathleen

Nieuw Anky zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 17:37

Ik heb gisteren een nieuw Anky zadel gekocht. Dit zadel heeft achteraan een ronde lepel. Aangezien ik dacht dat de Anky-zadels een vierkante lepel hadden, heb ik dit aan de verkoper gevraagd. Hij heeft met de verdeler van Anky contact opgenomen en hij zij dat sinds kort er geen vierkante lepels meer gemaakt worden. Dat de allerlaatste nieuwe Anky-zadels enkel nog een ronde lepel hebben. Hebben jullie ervaring met een Anky zadel? Hij zit wel perfect.

Mr_PLH

Re: Nieuw Anky zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:38

Euhm... het allernieuwste anky zadel is wel met een vierkante lepel hoor Knipoog

kathleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 17:41

Volgens de verdeler van de Anky-zadels hebben zij geen vierkante meer, enkel nog ronde. Ik vond dit wel raar. De zadel die ik gekocht heb was bij hen net binnen in de winkel.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:46

ga eens naar www.anky.nl een emailtje sturen? dan zet je de adres van de winkel en de koopdatum erbij.

misschien wordt het zo opgelost

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 10:04

Het nieuwste zadel van Anky heeft een vierkante lepel, zeker weten! Bel anders een naar het Drunens ruiterhuis, daar hebben ze er zat liggen. Misschien heb jij niet de Anky classis van Anky zelf, maar dat zadel waaraan zij haar medewerking heeft verleend? Ben even het merk kwijt.

kathleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 14:55

Ik heb bericht gehad van de site van Anky en heb dit doorgestuurd aan de winkel waar ik het zadel gekocht heb. Zij zouden terug contact opnemen met de verdeler en ze zouden het rechtzetten. Ik hoop het maar.

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:05

ik heb sinds 2 maanden ook een nieuw anky zadel en die heeft gewoon een vierkante lepel hoor

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 15:14

is misschien niet zo goed te zien op deze foto, maar dit is het nw. Ankyzadel en die heeft een vierkante lepel. zelf heb ik dat zadel ook en wil niets anders meer Tong uitsteken
Afbeelding

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:48

De barnsby avg heeft wel de ronde lepel maar het lijkt me ook sterk dat je die hebt want die worden al jaren niet meer gemaakt.. Maarja wie weet gaat anky over op ronde lepels.. Neem aan dat de ts zelf wel weet of ze een vierkante of ronde lepel heeft..Maar misschien is het weer een ander model... Who knows..

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:16

Javelin schreef:
is misschien niet zo goed te zien op deze foto, maar dit is het nw. Ankyzadel en die heeft een vierkante lepel. zelf heb ik dat zadel ook en wil niets anders meer Tong uitsteken
Afbeelding

Ik heb die ook en wil ook niet anders meer haha Vork

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 08:57

Jodievanmij schreef:
De barnsby avg heeft wel de ronde lepel maar het lijkt me ook sterk dat je die hebt want die worden al jaren niet meer gemaakt.. Maarja wie weet gaat anky over op ronde lepels.. Neem aan dat de ts zelf wel weet of ze een vierkante of ronde lepel heeft..Maar misschien is het weer een ander model... Who knows..

Het hele geval is nu juist dat TS dat niet weet en ws. een oor aangenaaid krijgt daar de ruitersportzaak. Het nieuwe Anky-zadel zal er nu zo'n 6 maanden zijn en dat is er een met een vierkante lepel! Er zijn geen andere modellen dan dat model, helaas.

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 23:06

Mrijn schreef:
Jodievanmij schreef:

Het hele geval is nu juist dat TS dat niet weet en ws. een oor aangenaaid krijgt daar de ruitersportzaak. Het nieuwe Anky-zadel zal er nu zo'n 6 maanden zijn en dat is er een met een vierkante lepel! Er zijn geen andere modellen dan dat model, helaas.

Ik bedoelde dat zij toch zelf wel weet of haar zadel vierkant afloopt of rond En zoals zij aangeeft heeft zij dus een ronde achterkant en volgens haar het nieuwste model.. vandaar mijn opmerking dat zij toch zelf wel weet of die rond of vierkant is Knipoog .. De anky met vierkante lepel is er onderhand ook al 3 jaar als het niet langer is.. Alleen werd die eerst door de pessoa fabriek (noemde ze het model anders) en wordt nu door ruiz diaz of hoe je dat mag spellen gemaakt.. Ze hebben de pasvorm wat verbeterd en geloof dat het leer nu van iets mooiere kwaliteit is maar dat weet ik niet zeker heb het zadel zelf niet alleen beide modellen gezien en info er over gehad van zadeldealers..

kathleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 19:51

Dank je voor de reacties. Mijn zadel is inderdaad rond achteraan. De ruitersportzaak heeft voor mij het nieuwe model besteld. Dit kan wel enkele weken duren, maar zij bieden een oplossing.

Voor de geïnteresseerden: het zadel met de ronde lepel heeft volgens de site van Anky even bestaan en is nu enkele maanden geleden vervangen door die met de vierkante lepel.

Cupcake

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 19:57

estherL schreef:
Javelin schreef:
Afbeelding

Ik heb die ook en wil ook niet anders meer haha Vork

Ik heb het zadel ook en wil absoluut niets anders meer.
Ik wil binnenkort ook het hoofdstel van Anky kopen. Is ook erg mooi Haha!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-06 12:52

de laatste nieuwe zoals ik hem gezien heb bij het bestellen van de wintercollectie in het voorjaar had toch echt een vierkante lepel. zijn voorganger had wel een ronde dus misschien dat hij je een beetje belazerd heeft. voor zover ik weet zijn er verder geen aanpassingen meer gedaan.

ik heb het allereerste anky zadel ook met vierkante lepel en eigenlijk bijna hetzelfde als het nieuwste. ik ben er zeer over tevreden! ik weet dat het nieuwst wel een heel stuk weer verbeterd is tegenover zijn voorgangers.