Ik vind dit gewoon goede middenklasse zadels. Handig ook in het onderhoud. Of je er eentje nieuw koopt of tweedehands ligt natuurlijk geheel aan jezelf..
Goed middenklasse zadel, makkelijk in gebruik, handig bomensysteem, fijne zadels om mee te starten Prijs is ook goedkoop natuurlijk, maar nog wel kwalitatief goed.
Ik heb hem nu ondertusse al een paar jaar! En ben dr echt blij mee! Zit lekker vind ik.. Ik rij dan geen wedstrijden maar wel lekker buiten.. maak af en toe lange ritten en dan vind ik het echt een lekker zadel om op te zitten!!
ik spring er mee. het is al wel een wat oudere van iemand van op stal, maar ik vind hem echt lekker zitten! ik had eerst ook een wintec 2000, maar omdat ik toen perse wou dressuren en het zadel niet goed lag op mijn pony, kwam er maar een kentour.. xxx
ik heb er 1(tevens te koop) hele fijne zadels, makkelijk in onderhoud, licht in gewicht en ik kan er ook hele lange ritten op maken als je intresse hebt in mijn zadel hoor ik het wel via pb
Ik het er ook een een vzh, Ik gebruik hem voor het bos en om te springen, Maar vind hem tegenover mijn dressuurzadel niks eigenlijk, ik heb de suede uitvoering maar het liever de gladde gehad. Wel is hij makkelijk in onderhoud, ik heb laatst perongeluk een zwemles gehad met paard en mn zadel is schoner dan ooit
Goed middenklasse zadel, makkelijk in gebruik, handig bomensysteem, fijne zadels om mee te starten Prijs is ook goedkoop natuurlijk, maar nog wel kwalitatief goed.
vind ze prima heb er jaren mee gereden de oudere zijn trouwens beter dan de nieuwe volgens mijn zadelmaker ze hebben nl een vlakkere boom en dat is beter voor de rug van je paard wel even opnieuw laten vullen (als je een 2e hands koopt) naar de rug van je paard
Ik heb er 1 2dehands gekocht, bijna een jaar geleden. Ik ben er zeer tevreden over. Ik heb nogal vaak last van mijn rug in veel zadels maar in die wintec zit ik heel goed en heb ik er geen last van. De wintec-webbers (stijgbeugelriemen) vind ik dan weer minder, heb al een paar keer voorgehad dat het haakje uit het gaatje schoot en bij het springen of galopperen is dat niet echt leuk. Misschien ga ik een wintec-singel kopen, maar misschien dat iemand over die singel iets kan vertellen hier?
ik heb het zadel ook.. een suede veelzijdigheid! ik heb hem al 5 jaar ongeveer denk ik! ben er echt tevrede mee! wat tieneke zegt over die rugklachten klopt ook bij mij de wintec singels zijn goed en fijn, maar ik heb liever 1 met elastiek... (die ik had was zonder elastiek, toen ware ze er niet met elestiek) dus ik heb gewoon een leren
wintec singels zijn prima singels en handig...je kan ze zo in de wasmachine doen wintec singels zonder elastiek rekken wel iets, dat komt door het materiaal elastische singels (met elastiek) zijn heel fijn voor je paard maar soms schuift je zadel van naar voren tenminste... daar had ik toen last van het beter aan 2 kanten elastiek te hebben dan aan 1 kant omdat je zadel anders scheef kan trekken, door de een ongelijke druk