Shetland halster

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Daantje1981

Shetland halster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-06 22:29

Wie weet een internet site waar ik een leuk shetland halster kan bestellen??
Voor mijn mini shetlander is de maat pony te groot en een veulenhalster valt vrij klein.

Ik dacht dat er speciale sites waren waar je vooral shetlander spullen kon kopen? Maar kan het op dit moment niet vinden op bokt. Daar heeft het volgens mij weleens gestaan??

Bedankt!

vientijntje

Re: Shetland halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 23:19

Bij http://www.deminishop.nl hebben ze hele mooie leren halstertjes, speciaal voor minipaardjes. Ze zijn ook nog eens van een hele mooie kwaliteit!

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 01:18

ik heb een hele mooie, van Ruitersport Benjamins (te vinden o.a. op Marktplaats). kijk maar:

Afbeelding

Afbeelding

( ik heb geen foto van enkel het hoofd) het halster is van fijn leer, en verstelbaar onder de kin (ik vind een gesp op de neus echt lelijk) en op het kopstuk. kopstuk en neusriem zijn onderlegd met een kussentje van suedine, dus lekker zacht, en staat luxe. koperen gespwerk, en een graveerbaar koperen naamplaatje op het linkerbakstuk. de knip voor de keelriem is zo'n fijne platte, dus past mooi in het geheel. hij kostte maar 10,50, nou vraag ik je!
mijn pony is trouwens 97 cm hoog en heeft een fijn hoofdje, maar het halster kan ook nog kleiner of groter.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 10:22

HH verkoopt halster maat shet Ja

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 12:41

ik heb een veulen halstertje gehaalt die je helemaal kan verstellen voor de shet...gewoon bij ons in de ruitersport zaak kostte ca 6,50

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 13:02

RUBYWHITE schreef:
ik heb een veulen halstertje gehaalt die je helemaal kan verstellen voor de shet...gewoon bij ons in de ruitersport zaak kostte ca 6,50

daar heb ik er ook een paar van, maar die vind ik lang niet zo mooi als een echt shethalster. die hebben minder riem over en zien er gewoon uit als een klein paardenhalster...