Pagony Special

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ik_

Pagony Special

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 17:50

Hey. Ik heb de Pagony Special in het zwart. Ik vind het een super hoofdstel, maar de neusriem is na ong. 3 maanden gebruik. (3 keer in de week) nog steeds niet netjes aangepast aan zijn hoofd, ook vind ik het leer wat tegenvallen. Dit is het hoofdstel trouwens:

Afbeelding

Wat zijn jullie ervaringen met dit hoofdstel? Zo is hij trouwens op mijn (smalle) tinker, hij heeft maatje cob. Lachen

Afbeelding

Marritt

Re: Pagony Special

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 20:40

Voor die prijs vond ik het een goed hoofdstel, het leer is wel soepel, alleen geen super kwaliteit..
Ik had hem voor mijn pony, hij past mn paard ook wel, maar daar heb ik een ander hoofdstel voor, dus hij hangt maar wat in de kast nu Knipoog

Ik_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 21:39

,

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 22:48

ik heb hem eens een paar uur in de olie gelegd, dan is ie echt heel soepel. had ik eerst ook

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 09:53

Ik heb hem ook gehad, maar was er niet echt tevreden over. Hij bleef ook na regelmatig gebruik behoorlijk stroef en stug, zoals je zelf ook al aangeeft.
In de olie leggen vind ik zelf nooit zo'n goed idee. Daarmee tast je de structuur van het leer aan en kan het poreus worden waardoor het makkelijk breekt.

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:56

Heb hem ook, vind het wel een fijn hoofdstel.
Het leer vormt inderdaad niet zo mooi, maar als je het een paar keer even goed invet is het al een stuk beter.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 15:41

Yorghos schreef:
Ik heb hem ook gehad, maar was er niet echt tevreden over. Hij bleef ook na regelmatig gebruik behoorlijk stroef en stug, zoals je zelf ook al aangeeft.
In de olie leggen vind ik zelf nooit zo'n goed idee. Daarmee tast je de structuur van het leer aan en kan het poreus worden waardoor het makkelijk breekt.

Ik heb hem eerst altijd ingevet maar het leer ging dan nogal heel droog worden en begon kraken, dus dan maar in de olie, geen problemen meer gehad.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 15:47

Ik heb die al 2 jaar, past super (ligt misschien aan het hoofd van mijn pony Nagelbijten / Gniffelen ) Leer was vanaf het begin al soepel, nu nog steeds. Deze houdt het nog wel een jaar uit!

Ik_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 20:27

Heb er vandaag ook weer in gereden, super hoofdstel is het. Vind het wel jammer dat er nu ook een zwart-wit hoofdstel verkrijgbaar is. Die staat eigenlijk veel mooier bij mijn tinker. Lachen

Xanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 19:07

Vind persoonlijk alleen zwart veel chiquer, ook op een tinker Knipoog

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 19:19

Ik heb m ook, en best tevreden Ja
Alleen mijn pony heeft een beetje een raar hoofd Clown Het hoofdstel is maat Full, alleen de sperriem is dan veeeeels te groot. Dus heb mn ouwe sperriem er maar ingehangen Tong uitsteken

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 20:35

Wij hebben hem hier ook, ben er wel tevreden over.
Leer is niet super, en best stug, maar verder prima hoofdstel. Lachen