Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liedje schreef:Jeetje wat vreemdMaar goed dat je het optijd doorhad
Wel een goedkope gebroken boom€20,-
Liedje schreef:Wel een goedkope gebroken boom€20,-
Bitch schreef:Liedje schreef:Wel een goedkope gebroken boom€20,-
misschien ook een reden dat ie zo snel was gebroken.....![]()
Gjilke schreef:Ik heb toevallig afgelopen weekend ook een gebroken boom gehad. Het zadel lag ineens op de schoft ipv erboven. Had meteen door dat de boom gebroken was, omdat een vriendin het lang geleden ook al eens meegemaakt had.
Meteen naar de zadelmaker gebracht, en wat blijkt nou, is naast mijn gebroken boom ooknog de zadelkamer voor ong 5-6 cm gescheurd!! Kan geen kwaad, zadelmaker heeft aan beide kanten een gaatje gebrand, zodat de scheur niet verder gaat.
En er een nieuwe boom in gezet.
Precious20 schreef:Pff, na het lezen van dit topic begin ik me ook wel zorgen te maken... Ik heb wel geen Wintec maar een Kieffer. Mijn zadel lag gisteren ook ineens op de schoft. (Even ter info: het gaat hier NIET om het zadel dat ik te koop heb staan!) Terwijl dit anders nooit het geval was. Mijn instructeur dacht ook dat de boom gebroken was. Hij heeft het even gecheckt: in de breedte is de boom al niet gebroken,maar naar het schijnt zou een boom ook in de lengte kunnen breken?? Of is dit weer zo'n mythe?
harnessmaker schreef:Gjilke schreef:Ik heb toevallig afgelopen weekend ook een gebroken boom gehad. Het zadel lag ineens op de schoft ipv erboven. Had meteen door dat de boom gebroken was, omdat een vriendin het lang geleden ook al eens meegemaakt had.
Meteen naar de zadelmaker gebracht, en wat blijkt nou, is naast mijn gebroken boom ooknog de zadelkamer voor ong 5-6 cm gescheurd!! Kan geen kwaad, zadelmaker heeft aan beide kanten een gaatje gebrand, zodat de scheur niet verder gaat.
En er een nieuwe boom in gezet.
Is de boom vervangen of is de kop gelast...?
Een boom kost kleine € 225,- en drie uur werk. Denk niet dat je zadelmaker dat doet als service!