hallo..even een vraagje..ik heb witte beschemers van BR gekocht (peesbeschemers en strijklappen)..via marktplaats dus 2dehands..nu heb ik ze binnen en zijn ze meer gebroken wit/geel achtig...hoe kan ik die weer wit krijgen? ik dacht aan bleek..maar dat maakt het zwarte neopreen en elastiek enzo ook lelijk denk ik..ik hoop dat iemand een antwoord heeft! alvast bedankt!
Ik heb eigenlijk geen idee maar misschien lukt het door ze is een emmer met heet water te week te leggen en daarna met een borstel ze schoon te schrobben? Nou in ieder geval veel succes ermee
dankjulliewel voor jullie reacties..ik ga ze in de wasmachine doen..hoop dat het helpt!..en daarna als het niet helpt ga ik ze met cif schoonmaken...verder nog iemand tips?..een stalgenote van me heeft alleen de strijklappen in het wit..en die van haar zijn ook niet wit meer..gebeurd dit altijd?
ik dacht er trouwens ook aan..om alleen het 'harde' deel.. dus wat wit is..de kaft zeg maar..om die in te smeren met bleek..en in te laten trekken..maar ik weet niet of dat vlekkerig wordt ofzo..