Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marloezzke schreef:je kunt ook een gewone frontriem kopen en hem laten vermaken zodat hij past bij je gedeelde kopstuk. ook kan je het merkje laten verwisselen als je liever gewoon stubben erop hebt ofzo.
wij doen dit regelmatig en het wordt netjes gedaan
Oceans schreef:Ik heb een schumacher swarowski met een extra brede lussen en 2 passantjes.
Speciaal gevraagd.
Op de site van ooteman staan ook swarowski frontriemen voor gedeelde hoofdstellen.
Ik vermoed dat die ook met die passantjes zijn.
Stubben heeft zelf ook zwart, wit onderlegde frontriemen voor gedeelde hoofdstellen.
Alleen moeten die waarschijnlijk besteld worden en dat kan laaaaaaaaang duren.
Over dat merkje, dat zit er echt wel vast in.
Dus dan zou je het er al zonder te beschadingen af moeten krijgen en dan nog vast moeten krijgen.
Ik betwijfel of dat gaat lukken.
Het gemakkelijkste is gewoon een nieuwe bestellen maar dan moet je wel even geduld hebben.
VValar schreef:Eventjes op www.doebert.com kijken, daar kun je alle frontriemen naar wens op maat laten maken (e.g soort/maat/enkel-dubbel kopstuk).
MysticTinker schreef:Ik maak zelf frontriemen van skai leer, ook met gedeeld kopstuk, en kan ook wit onderlegd. Ook strass steentjes mijn mogelijk.
Ik heb rechte frontriemen, v-vormen, druppelvormen, golfjes enz enz..
VValar schreef:Ik heb vandaag mijn bestelde döbert frontriem binnen gekregen, kosste 55 euro. Wel prijzig maar je hebt er ook wat voor. Hij staat ontzettend gaaf, hij glimt tegen je op! Zal morgen proberen een foto er van te maken.